Pistab

#1
Kui ma jooksen voi teen palju fuusilisi pingutusi, siis hakkab tavaliselt pistma
Ma olen klassis koige kiirem aga mul hakkab keset jookse lihtsalt pistma
Kas keegi teab monda hingamistehnikat voi midagi mis aitaks pistmisest vabaneda
Sometimes loose and
always win!

Re: Pistab

#3
Enne peaksid korraliku soojenduse tegema (ca 30 min) ja siis minema jooksma.

Lisaks pead tegema trenni ja jooksma rahulikus tempos (75% max pulsist).

Siis keha harjub ja oledki jooksja.

P.s Pulsi mõõdab spordikell või mis iganes
Kui sa just enda identiteeti avalikuks teha ei julge, siis ära mind rohkem maini ja mulle kirjuta, aitäh. ©boyjoy

Re: Pistab

#6
Ühtlane hingamine on võti.

Mõned soovitavad käed üles tõsta ja siis joosta natuke aega nii, pidavat toimida.

Mul endal toimib sirutamine, noh ka käed üles. Aga pigem seisma jääda ja sirutada. Ja siis edasi joosta. Kui 100 m sprindi pealt pistma hakkab, siis seda nippi muidugi kasutada ei saa.

Üldiselt on see algaja sportlase mure. Ehk siis - tee enne soojendust, treeni regulaarselt, peaks aina vähem esinema hakkama.

Edu!

Re: Pistab

#7
Minu arust aitab see, kui hingamine on sammust pikem. Olen kuulnud väidet, et jooksmine põrutab ja kui sa siis iga vasaku jala põrutusega hingad näiteks välja ka, siis kogu aeg saab keha sama löögi. Seega püüan ise hingata veidi aeglasemalt. Näiteks 2-3 sammu hingan sisse ja siis sama kaua välja. Proovi, ehk aitab. :)
Vasta

Mine “Valud, häired, probleemid...”

cron