Ei tea mis viga

#1
Tere teile jälle ! '

Mul on viimasel ajal tekkinud niisugune imelik probleem,et ei saa öösiti peaaegu üldse magada.. juba mitmeid nädalaid on selline asi kestnud.
Ei saa öelda,et väga hilja magama läheksin.. no kuskil 22 aegu tavaliselt. Siis olen algul pikalt üleval.. ei jää magama.. siis mingi aeg magan kuskil pool tundi v healjuhul tund,, ja siis jälle üleval jne. ja päeval siis olen uimane ja väsinud..

Oskab keegi midagi öelda ? :)

Re: Ei tea mis viga

#4
Aga toitud tervislikult, mingi aine puudust pole?

Ega sa vahetult enne magamaminekut arvutis/telefonis ole? Ekraanid ergutavad aju väga palju. Kui võimalik, tee endale paar sellist nädalat, et vähemalt kaks tundi enne magamaminekut enam ekraane ei kasuta. Üldiselt peaks uni nii tunduvalt kvaliteetsemaks muutuma.

Re: Ei tea mis viga

#5
Olen proovinud.. selliseid asju teha, aga pole nagu eriti kasu

Toitumine on nagu ta on.. ma usun,et on piisavalt tervislik, aga samas ma söön üsna vähe. parimal juhul 2x päevas tavaliselt kord päevas.. õhtuti peale tööd.
Lihtsalt ei ole mingit tahtmist hommikul ega ka lõunal midagi süüa.. ja nii ta läheb.,

Re: Ei tea mis viga

#6
Hei, endal täpselt sama jama. Võino oli ainagi 2 aastat tagasi. Unetus ja muu viis selleni, et hakkasin ka minestama.
Peale seda aga, käisin neuroloogi juures ja uneuuringutel, et selgitada täpsemaid põhjuseid.
Nt. loobusin pooleks aastaks kohvi joomisest, kuna sellest kasu ei olnud, nii saan kohvi rahus edasi juua.
Sain ka melatoniini pooleks aastaks, et saaksin kiiremini uinuda.
Muidugi on ka endal pikad päevad maalrina kl 7-16 (ja äratus juba 6 hommik ja õhtul 6 viimasena kodus). Kuigi liikumist oli, nii hakkasin käima veel õhtuti tund enne uinumist, jalutamas. Siis pessu ja otse magama. See aitas tõesti mingil määral. (Või jõusaal)
Nüüd 2 aastat neuroloogi juurest möödas jms, nii pean tunnistama, et tema antud lõdvestamis harjutused on aitand palju.
Niiet, hop neuroloogile või perearstile ja kindlasti leiate sobivad lõdvestamist harjutused. :)
Vasta

Mine “Minu tervis (soovitused, nõuanded)”