Kõhukrambid

#1
Hei!
Otsustasin minna pillie peale, otsus mida kaalusin vähemalt terve aasta. Tehti igasugused testid ja öeldi, et kombineeritud pill mulle ei sobi ja kirjutati välja minipillid, mida olen hetkel võtnud kuskil 7 päeva. Olen siiani ilusti neist kinni pidanud, iga päev, samal kellaajal jne. Mul peaksid hakkama päevad kahe päeva pärast. Probleem on selles, et mulle on tekkinud kõhukrambid, sellised nagu päevade ajal on. Need on juba kuskil kolmas päev, esimesed kaks päeva oli ainult hommikul ülesse ärgates, aga nüüd on ka täna juba päeval. Kas see võib olla kuidagi seotud pillidega ja ehk sellega, et nad hakkavad toimima mu organismis? Või on asi tõesti päevades, mis peaksid tulema (on tõenäosus, et nad jäävad täielikult tänu pillile ära)? Kui mul jäävad pillide tõttu päevad ära, siis kas võib olla ka ehk see, et mul on päevade aegne khuvalu, aga lihtsalt verd ei ole? Oeh, nii palju küsimusi ja ülemõtlemist. Helistasin ka arstile, kes ütles, et pillidega see ilmselt seoses ei ole ja pigem ehk siiski päevadega, aga et tema hetkel selle pärast ei muretseks.

Ette tänades!
Vasta

Mine “Rasedus ja rasedusest hoidumine”

cron