Trenn pepule

#1
Hei, kui palju ja mis harjutusi ma peaksin hea pepu nimel tegema? Ma olen mitu kuud teinud kükke 1-2 päeva tagant 100 tükki (rohkemaks polnud motivatsiooni, nüüd on) ja sellega ei aidanud eriti
millised harjutused on kõige efektiivsemad?

Re: Trenn pepule

#3
Keharaskusega võid harjutusi tegema jäädagi, nende harjutustega parandad vaid vastupidavust. Lihaskasvuks on vajalik progressiivne ülekoormus lihastele ehk ajapikku treeningu intensiivsuse tõstmine, mis väljendub siis liigutatava raskuse suurenemises või sooritatud korduste arvu suurenemises (viimane toimib aga teatud piirini).

Re: Trenn pepule

#4
Kükke on erinevaid, osad on tuharale, teised reiele. Näiteks kükkides seistes varbad otse ette, mõjub reiele, kuid varbad suunatud väljapoole (koos suurema harkseisuga) mõjub tuharale. Vist oli sedapidi. Ja kordused (ühesed kiired; kolmes astmes, seitse pisikest jm) on olulised.. Raske seletada. Muidu ka maas tehes on mõned väga tõhusad harjutused. Vaata videosid, saad ideid.
Vasta

Mine “Sport”