Tahaks trennidega alustada

#1
Tere!

Tulin otsusele, et peenike, nõrk, kondine ei viitsi enam olla väga. Kõik käivad mingi musklis kehadega eksole, kadetsen neid räigelt. Olen 15-aastane poiss, muidu. Millest ma pean siis alustama või kust ma saaks mingi treenimiskava? Olen igasuguste vastuste eest tänulik!

Re: Tahaks trennidega alustada

#5
Kas tänapäeval standardid tõesti nii madalaks läinud?
Kõik käivad mingi musklis kehadega eksole
Kogenud silm saab ka talveriiete alt aru, kas on hea vorm või mitte. Ja mina ausalt öeldes ei näe kusagil head vormi. Aga kui teie meelest tähendab hea vorm nähtavaid kõhulihaseid 50 kg kehakaalu juures (15-aastased), siis minugi poolest las nii olla.
A skinny guy with a six-pack is like a fat girl with big tits.. It doesn't count.

Re: Tahaks trennidega alustada

#6
Issand jumal, missugused moralfagid tulid välja. Sõnastasin veidi naljakamalt kui tavaliselt ja juba mingi sitt lahti. Okei, kui aru tõesti ei saa siis sõnastan paremini:

Ma tahaks trenni teha aga ei tea millest alustada. Jõusaal ei sobi, sest elan sellest liiga kaugel. Miks ma tahan trenni teha? Et enda vaba aega sisustada ja saavutada ilus keha. Arusaadav?

Re: Tahaks trennidega alustada

#8
Kui jõusaali kohe kuidagi ei saa, siis eks tee kalisteenikat ja improviseeri. Et sa ütlesid, et oled väga kondine ja kõhn, siis selle improviseerimisega ei tohiks sul probleeme tulla, kuna raskused jäävad väikeseks. Näiteks kinnita kaks autoakut jämedamat sorti puupulga otstele vms, saad kangiga staatilisemaid harjutusi teha, nt rinnalt surumine, jõutõmme, kükk, kummardades aerutamine. Võta 10 l veeämber ning sellega saad teha käsi, ühe käega aerutamist jms.

Mida tähendab kalisteenika? Harjutused keharaskusega. Lõuatõmbed mõlemat pidi, kätekõverdused, erinevad harjutused keskosale. Neid harjutusi on veel väga-väga palju, kuid loetlemine muutuks tüütuks. Ühesõnaga võimalusi sul on, aga niimoodi netis nõu anda on väga halb. Ja et sul jõutreeninguga väga kogemusi pole, siis võid end väga lihtsalt vigastada harjutusi vale tehnikaga sooritades. Need vigastused võivad sind eluks ajaks kummitama jääda.

Ühesõnaga kui sa midagi väga teha ei oska, siis on võimatu niimoodi netis nõu anda. Ja ega sa ei saa endale mingit lihaselist keha paari nädala või kuuga. Kuna sa väga kõhn ja kondine oled, siis on sul ka halb geneetika, seega sa poleks ka professionaalselt treenides (jõusaalis steroide kasutades) just väga lihaseline. Ühesõnaga proovi ikka jõusaali saada ning treenerilt ja sealsetelt musklimägedelt nõu küsida.

Re: Tahaks trennidega alustada

#10
Trenni tegemiseks ja lihasesse saamiseks pole sugugi jõusaali tingimata tarvis. Uuri Youtubest erinevaid koduseid treeningvideoid. Erinevaid harjutusi (enamasti kõhulihastele), millega vormi saada on tohutult. Võid alustada nt kätekõverduste, lõuatõmmete, tavaliste istessetõusude, kükkide, planguga jne. Et vastupidavust arendada, hakka nt jooksmas käima.
Igatahes soovin sulle palju edu ja ära siis heida meelt! :)

Re: Tahaks trennidega alustada

#11
Alan! kirjutas:Mis krdi treenimiskava, tee kätekõverdusi ja kõhulihaseid ja kükke siis or sth, mida krdit sa ootad siit, ega me sulle muskleid võluda ei saa.

Samuti on väga raske mingeid nõuandeid anda, kui sa enda pikkust ja kehakaalu ei lisa. Samuti pead korralikult sööma.
+1

Tee kodus kõhulihaseid, seljalihaseid jne.
Vasta

Mine “Sport”

cron