Hakkasin paar nädalat tagasi trenni tegema - andke nõu

#1
hakkasin paar 2 nädalat tagasi umbes trenni tegema. Olen nüüd igapäev 3kg hanteid tõstnud (ühes käes 3 ja teises 3) kokku 6 siis. Üldiselt ei tea ma trennist midagi. Aga alustasin rahulikult tegin mingi 20 ja nii 3 seeriat. Aeg-ajalt nata rohkem teinud nüüd. Täna tegin siis esimese seeira 50 ja siis 30 ja paar 20 ka lõppu. Praegu selline tunne nagu nahka oleks vähe ja lihas punnib välja lol.

tehinka on mul selline siis, teen mõne seeira nii et üks vasakuga siis paremaga vasakuga paremaga (nii mõlema käega ntx täna 50 (record) ) ja vahepeal teen mõlemaahg korraga ehk kahe käega tõstan 6kg siis. nii natuke raskem, vähemalt mulle tundub.

Küsimused:

1)Tahaks esiteks küsida, kas minu tehnika on õige või täiesti vale?
2)Mitu seeriat peaks tegema ja kui palju ühes seerias? - noh ma ütleks et ma suudaks natuke ühe 50 ka aga sellel ajal käed ikka väga läbi juba, kas ei peaks üle pingutama või just see hull ülepingutamine annabki parema tulemuse?
3)Olen teinud siis 2 nädalat nende raskustega, kas peaks juurde panema et nagu 3,5 nüüd?
4) Natuke näha siis et muskel kasvanud :D aga tahaks rinnaesist ka arendada ja neid kondiribisi täiesti ära peita, mida peab selleks ültse tegema, sest hantlid annavd rohekm käevarrele suurust juurde?

Loodan et keegi vastab mu küsimustele ja võite ise ka mingeid nippe juurde anda :D

Re: Hakkasin paar nädalat tagasi trenni tegema - andke nõu

#4
Saatke kukele oma treenerid, pumpavad vaid raha välja. 6-12 kordust, 3-5 seeriat, see siis n.ö kulturisti treening, millega kasvatad ajairja kaanepoisi lihased, mitte kõige tugevamad, ent esteetilised. Raskus nii 65-70% maksimaalsest. Kui tahad saada väga tugevaks ja esteetilisest välimusest nii palju ei hooli, st ei taha ajakirja kaanepoiss olla, siis 2-5 kordust 80-90% raskusega, 2-4 seeriat. Hunniku korduste tegemine ei anna midagi, vastupidavust vaid. Aga sa ilmselt ei tea ka, mis harjutusi üldse teha, nii et mine vaata internetis ringi. Toitumine ja puhkus on väga tähtsad. Peale trenni proteiinirikkast toitu või proteiinisheike, päevas 7-8 tundi magada.

Re: Hakkasin paar nädalat tagasi trenni tegema - andke nõu

#5
Kinnitan külalise ja eelnevate kasutajate juttu. Alguses tee käed veidike soojaks ja siis lase nii 8-10 kordust ja mingi 3-4 seeriat. Kui tundub, et jõuad rohkem teha, siis pane raskust juurde, mitte ära pumpa 9001 korda. Nädalas korra võid siis proovida ka 3-4 kordusega mõned seeriad raskema raskusega lisada nt, et lihas saaks ka suurema raskusega natuke harjuda.

Kui tahad hantliga rinda teha, siis näiteks lendamisharjutus. Saad nt voodis teha, voodiääre peale lähed lamad selili ja ühe käega surud, teisega hoiad nt mingist asjast kinni, et maha ei lendaks ja tasakaalus oleks. Seal võiksid loomulikult ikka raskemat raskust kasutada.
Vasta

Mine “Sport”