Pistab

#1
Kui ma jooksen voi teen palju fuusilisi pingutusi, siis hakkab tavaliselt pistma
Ma olen klassis koige kiirem aga mul hakkab keset jookse lihtsalt pistma
Kas keegi teab monda hingamistehnikat voi midagi mis aitaks pistmisest vabaneda
Sometimes loose and
always win!

Re: Pistab

#3
Enne peaksid korraliku soojenduse tegema (ca 30 min) ja siis minema jooksma.

Lisaks pead tegema trenni ja jooksma rahulikus tempos (75% max pulsist).

Siis keha harjub ja oledki jooksja.

P.s Pulsi mõõdab spordikell või mis iganes

Sometimes it just takes a moment to forget a life, but sometimes life is not enough to forget for a moment.


P.S Vastan privas.

MulleMeeldivadPrillidegaTüdrukud

Re: Pistab

#5
Enda kogemuse järgi ei soovita pidada meetodit samm sisse- samm välja. Pointless.

Joostes hinga nina kaudu ja vaata pulssi.

Sometimes it just takes a moment to forget a life, but sometimes life is not enough to forget for a moment.


P.S Vastan privas.

MulleMeeldivadPrillidegaTüdrukud

Re: Pistab

#6
Ühtlane hingamine on võti.

Mõned soovitavad käed üles tõsta ja siis joosta natuke aega nii, pidavat toimida.

Mul endal toimib sirutamine, noh ka käed üles. Aga pigem seisma jääda ja sirutada. Ja siis edasi joosta. Kui 100 m sprindi pealt pistma hakkab, siis seda nippi muidugi kasutada ei saa.

Üldiselt on see algaja sportlase mure. Ehk siis - tee enne soojendust, treeni regulaarselt, peaks aina vähem esinema hakkama.

Edu!
Vasta

Mine “Valud, häired, probleemid...”