Re: 4, 5-lised!

#3
ISe olen hetkel nelja, viieline kunagi olin ka puhtviieline. Minu saladus peitub selles, et ma tean, mida ma tahan. Mul on enamvähem välja vaadatud oma sihid:)
Muidugi mida peaks tegema:
*Tunnis kuulama
*Õppima mõõdukalt, mitte tuupima, lihtsalt endale lihtsalt viisil.

Re: 4, 5-lised!

#5
Õpin täitsa tavaliselt tihti ei tee isegi õpikut lahti kodus :D

Heade hinnete saladus peitub :
* Kuulad tähelepanelikult tunnis õpetaja juttu !
* Kirjutad kõik tähtsad ja kontrolltöödesse tulevad asjad vihikusse !
* Teed alati koduse töö ära isegi, kui ei oska püüad harilikuga teha !
* Mõtle loogiliselt ja faktide peale töödes !
* Ennem tunni algust kordad sõbrannaga koos üle eelmises tunnis õpitud materjali =)
* Püüdle heade hinnete poole ! Ja mõtle positiivselt :D
Raske on joonistada päikest, kui nutad ...

Kunagi ära ole oma valuga üksi , sest kui kellegile räägid , on valutum!

ELU EESMÄRK ON ENESEARENDAMINE.-Oscar Wilde.
Uued tutvused tere tulnud!

Re: 4, 5-lised!

#6
Ma lisaks eelnevale veel selle, et ole enda vastu aus. Vaid üksikud on ühtmoodi võimekad igas aines. Enamusel läheb hästi humanitaaris või reaalis, aga mitte mõlemas võrdselt. Kui sul on sihid selged, nt kavatsus sotsioloogiat õppida, siis pole füüsika-matemaatika kolmede pärast vaja põdeda.

Ja alati proovi veidi rohkem. ;) Areng toimub siis, kui sead lati tiba kõrgemale, kui selle pidevalt ühele kohale jätad, siis paremuse poole asi ei lähe.

Re: 4, 5-lised!

#7
4, 5 line kirjutas:ISe olen hetkel nelja, viieline kunagi olin ka puhtviieline. Minu saladus peitub selles, et ma tean, mida ma tahan. Mul on enamvähem välja vaadatud oma sihid:)
Muidugi mida peaks tegema:
*Tunnis kuulama
*Õppima mõõdukalt, mitte tuupima, lihtsalt endale lihtsalt viisil.
Mul ka sama :D

Re: 4, 5-lised!

#9
Mina olen 4-5-line, aga ma ei ütleks, et ma eriti palju õpiks. On lihtsalt hea pea. Olen laisk, kodutöid teen keskmiselt 10 minutit, kontrolltöödeks õpin enne tundi ja tihti kasutan spikreid. Üldse jääb mulle kõik väga kergesti meelde. Paljudel on see geenides, aga see ei tähenda, et sul poleks lootustki neljadele-viitele õppida.

Re: 4, 5-lised!

#10
mul täpselt sama asi mis eelmisel postitajal :lol: ja kuna ma ei uhkusta oma hea meeldejätmisvõime ega heade hinnetega teiste ees, käib eriti pinda et ollakse kadedad:/ lihtsalt vigutakse, et a'la ära valeta, raudselt tuubid kodus mitu tundi või et 'miks sul nii head hinded peavad olema?' .. suht lapsik nagu :D arvestades et ma käin 9.klassis ... aga et mitte muutuda väga offtopic'uks, siis:
öösel pole mõtet õppida, korda enne tööd materjal üle, ja peamine:ära närvitse tööde pärast :D mõtle positiivselt. Sest tegelikult, mis tähtsus on ühel tööl või veerandihindel? :D

Re: 4, 5-lised!

#11
esiteks pole kindlasti 4-5lised tuupurid jne . kõik oleneb peast .
kuidas teie õpite?täiesti tavaliselt
kuidas te niihäid hindeid saate?ei tea, ma täiesti nagu ei õpigi vaatan üle ja 4 või 5 tuleb ;) .
kuidas te nagu õpite et head tulemust saada? kas tulete koolist koju ja hakkate kohe tuupima?, või kuidas siis?ma ei tuubigi . tulen koju ja lähen arvutisse ,kkui ei saa passin niisama , kell 6 hakkan tavaliselt õppima , poole kaheksani , mitte rohkem kindlalt :D arvutitaga pealekauba , arvut lahti , mamõtlen :D siiis vahin filme ja olen arvutis jne .

Re: 4, 5-lised!

#12
kuidas te niihäid hindeid saate?Loen teksti enne tundi klassiukse taga tähelepanelikult läbi ja suuremate kontrolltööde ajal olen juba kodus ka õppinud.
kuidas te nagu õpite et head tulemust saada? kas tulete koolist koju ja hakkate kohe tuupima?, või kuidas siis? Mul kulub klaveri harjutamiseks rohkem aega kui õppimiseks. Kindlasti ma ei tuubi, aga, olenevalt sellest, kui palju mul aega on, loen tekst mitu korda läbi või mõtlen tunnis tehtu läbi, kui miski veel arusaamatuks oli jäänud. Üldiselt jõuan koju kella 21.00-22.00 paiku, sest jään kooli harjutama. Harjutan tavaliselt klaverit 2-4 tundi ja siis lähen koju (umbes 1 tund), söön ja kohe magama, niiet õppimiseks eriti aega ei jäägi, kahjuks. Endale muidu päris meeldib õppida (tavaliselt siis, kui seda teha pole vaja).

Re: 4, 5-lised!

#14
^^ kirjutas:mul täpselt sama asi mis eelmisel postitajal :lol: ja kuna ma ei uhkusta oma hea meeldejätmisvõime ega heade hinnetega teiste ees, käib eriti pinda et ollakse kadedad:/ lihtsalt vigutakse, et a'la ära valeta, raudselt tuubid kodus mitu tundi või et 'miks sul nii head hinded peavad olema?' .. suht lapsik nagu :D arvestades et ma käin 9.klassis ... aga et mitte muutuda väga offtopic'uks, siis:
öösel pole mõtet õppida, korda enne tööd materjal üle, ja peamine:ära närvitse tööde pärast :D mõtle positiivselt. Sest tegelikult, mis tähtsus on ühel tööl või veerandihindel? :D
täpselt sama asi käin 7. klassis ja 4, 5-line.... eelmine veerand õnnestus mul tunnistusele saada koguni 5 nelja mis on minu kohta ikka väga halb tavaliselt on max. 3 nelja :S Ja nagu meie klassis pole ühtegi puhta viielist.. isegi mitte ühe neljaga pole kedagi... Ja ma siis lasin nii madalaks lati et suht ei huvitanudgi mis hinded saan... ja kõik umbes ütlevad umb. et tuupur ja nii. nooo ajab närvi küll. Aga õppimise kohta nii et minul jääb suht kergelt kõik meelde aga osad peavad nagu tõesti kõik pähe tuupima. Paljud on tunnis umbes nii et:" haugun õpetajale vastu ja olen nii lahe".. ei näe mõtet selles sest kui sa tunnis kuulad korralikkult ja järgmine tund on töö pead kodus ainult veidi kordama. Muidu umbes oled tunnis "lahe" ja passid iga päev umbes 6 tundi koolis lihtsalt "lahetsemisele" ja siis õpid ikka kõik selle kodus ära, või saad sita hinde...oma valik.

Re: 4, 5-lised!

#15
* kirjutas:
^^ kirjutas:mul täpselt sama asi mis eelmisel postitajal :lol: ja kuna ma ei uhkusta oma hea meeldejätmisvõime ega heade hinnetega teiste ees, käib eriti pinda et ollakse kadedad:/ lihtsalt vigutakse, et a'la ära valeta, raudselt tuubid kodus mitu tundi või et 'miks sul nii head hinded peavad olema?' .. suht lapsik nagu :D arvestades et ma käin 9.klassis ... aga et mitte muutuda väga offtopic'uks, siis:
öösel pole mõtet õppida, korda enne tööd materjal üle, ja peamine:ära närvitse tööde pärast :D mõtle positiivselt. Sest tegelikult, mis tähtsus on ühel tööl või veerandihindel? :D
täpselt sama asi käin 7. klassis ja 4, 5-line.... eelmine veerand õnnestus mul tunnistusele saada koguni 5 nelja mis on minu kohta ikka väga halb tavaliselt on max. 3 nelja :S Ja nagu meie klassis pole ühtegi puhta viielist.. isegi mitte ühe neljaga pole kedagi... Ja ma siis lasin nii madalaks lati et suht ei huvitanudgi mis hinded saan... ja kõik umbes ütlevad umb. et tuupur ja nii. nooo ajab närvi küll. Aga õppimise kohta nii et minul jääb suht kergelt kõik meelde aga osad peavad nagu tõesti kõik pähe tuupima. Paljud on tunnis umbes nii et:" haugun õpetajale vastu ja olen nii lahe".. ei näe mõtet selles sest kui sa tunnis kuulad korralikkult ja järgmine tund on töö pead kodus ainult veidi kordama. Muidu umbes oled tunnis "lahe" ja passid iga päev umbes 6 tundi koolis lihtsalt "lahetsemisele" ja siis õpid ikka kõik selle kodus ära, või saad sita hinde...oma valik.
Meie klassis on sellised poisid kellel on kõik hinded tunnistusel puhtad viied. Viite ja viite miinustega on ka palju õpilasi.

Re: 4, 5-lised!

#19
Ma ei õpi absoluutselt, isegi koduseid töid ei tee. Töösse kirjutan midagi kokku, ja kui nad näevad, et ma kaks päeva enne tööd üritanud olen, panevad viie ära. Esimesel veerandil, kui mul eriti head hinded olid, siis ma isegi vist üritasin natuke. Tunnis istusin niisama ja vaatasin akna küljes rippuvat konksu, millega aknaluugid kinni pannakse. See oli selline jäme ja pikk. Ma mõtlesin kogu aeg, mismoodi seda võiks kaelast läbi torgata. I was in a pretty bad shape back then.
Nüüd kasutan tööd tehes mõistust ja luuletan midagi kokku. Ma oskan alati mingist asjast kirjutada, ja siis juhin teemast lihtsalt nii kõrvale kui võimalik.

Re: 4, 5-lised!

#20
Koguaeg on head hinded olnud, vist hea mõtlemise tõttu. Tunnis ma tähele ei pane, tunnis kaasa ei tee, kontrolltööde ajal kasutan mõistust. Kodutöid teen ainult matemaatikas. Lõppudelõpuks on tunnistusel ikka ainult 2 nelja, kui viitsiksin pingutadaja õppida siis oleks vist kõik viied. Eelmine aasta (seitsmendas) lõpetasin mingi hetk õppimise ja hinded läksid paremaks. Ma ei tea kuidas.
Aga mis siis, kui sa ühel heal päeval ärkad üles ning avastad, et terve viimane aasta on olnud uni?

Re: 4, 5-lised!

#23
See on tegelt suht jama lugu, kui 4-d ja 5-d tulevad niisama, ilma erilise õppimisvajaduseta. Paari aasta järel (nt gümnaasiumis, ülikoolis) võib tagajärg olla see, et kui õppematerjalide maht on juba suurem ja tõesti PEAB õppima, siis ei suuda ega viitsi seda teha, sest õppimisharjumust pole. Ise olen ka üks selline näide.

Re: 4, 5-lised!

#25
Kontrolltöödeks tuubin kasvõi öö läbi, muid asju eriti ei tuubi, nt kui kodus jääb lugeda, siis ma ei loe. Mata koduseid töid teen ka, muud ma ei tee. Lihtsalt kontrolltöödeks õpin kogu õhtu, kui vaja siis ka öö, ning enne tundi kordan ka koos klassiõega. Tulemused on näha. Neljad-viied, ning neljasid tuli see veerand ainult 2, ülejäänud viied.
Bioloogias ja vene keeles oleks võinud pingutada.

Re: 4, 5-lised!

#29
Mina olen ka ehe näide sellest, et gümnaasiumi 3 aasta käisin ma nii läbi, et ma õppisin VÄGA vähe, kodutöid üldiselt ei teinud, natukene siis kontrolltöödeks ja muudeks asjades (referaadid, uurimistöö jms) ikka pingutasin õppida ja nüüd, kui ma käin kõrgkoolis.. Oi kui raske oli ennast alguses õppima sundida, mul oli ju pmst 3 aastat "vabadust" selja taga ja nüüd peab pmst iga õhtu nina raamatus tuupima. Aga siiski lisan, et nagu ka mõned eelnevalt olid maininud, siis PUHTALT tuupimisest päris kasu ei ole, mingi mõistetavus või taip peab ikkagi kuskil endas sees ka olema, olgu see kasvõi imepisike. Aga igaljuhul aega võttis selle õppimise tunnetuse kättesaamine aga asja sai, nüüd on täitsa see rutiin sees, et enam polegi midagi hullu. Kuna ma pole n-ö kõige helgema peaga, siis tuleb mitmed ööd ka täielikult üleval olla ja eks ma ise tegin ka oma elu raskemaks, seades endale eesmärgi ainult A-sid saada, siiani on õnnestunud :) Ühesõnaga kõik on võimalik, kui vaid taha. Enda jaoks tuleb eesmärk paika panna ja kindlalt selle poole edasi rühkida! ;)
Vasta

Mine “Õpi õppima (soovitused, nõuanded)”