Re: Muusikatund

#2
3Dturtle kirjutas:
02 Okt 2018, 22:10
kui nt ma hakkan "kontorirotiks"?
Hakkad :D:D:D. EPIC lihtsalt. Sa ei tea mitte midagi elust ikka.Näiteks Homme sa sõidad autoga kedagi sodiks ja saab sinust vanglaelanik. Ja siis üle rimi poemüüa võimatu kasvada.

Muusika on tore, seal sa vähemalt tead kes on Bach, Mozart....

P.s Paljud euroopa inimesed ei tea kus on Eesti, miks meie peame neid tundma ning teadma? Me haritumad.

Sometimes it just takes a moment to forget a life, but sometimes life is not enough to forget for a moment.


P.S Vastan privas.

Re: Muusikatund

#3
Kõik on nagu teiste ainetegi puhul. Nii nagu muusikul on vaja teada matemaatikast, on ka kontorirotil vaja teada muusikast. Et laiendada silmaringi ja saada üldse teada, mis toimub kultuurimaailmas. Sest on täiesti võimalik, et sa ei puutugi muidu muusika selliste valdkondadega rohkem kokku kui selles aines, aga sealt tekib arusaam, mis üldse toimub, mida tähendab nt helilooja elukutse vms. Kontorirotil võib tekkida ka olukordi, kus ta peab muusikaga kokku puutuma, näiteks korraldama suvepäevi, tellima bändi. Kui siis mingit aimu pole, mida teha või kuidas see käib, on jama lugu. Lisaks olen kuulnud ka arvamust, et muusika õppimine teeb inimest paremaks ja rahumeelsemaks.

Re: Muusikatund

#4
Nagu eelmine vastaja ütles, see on silmaringi küsimus. Muusikas ja ka paljudes teistes ainetes õpetatakse asju mis on sinu enda teadmiste täiendamiseks, isegi kui neid nö "elus vaja pole ja sa neid teadmisi kuskil ei kasuta".

Muusikatunnis tehtavad rütmiharjutused ja laulmine arendavad sinu aju. Näiteks nagu keemias ja matemaatikas tehakse palju selliseid tehteid millega sul pole elus midagi peale hakata, aga need on kõik sinu aju arendamiseks. Samamoodi ka tüdrukute käsitöös, muudkui vingutakse et miks me peame kuduma ja tikkima, mee ei hakka ju tulevikus ise endale riideid tegema, aga see kõik on samuti aju arendamiseks.

Sa ei tea kunagi mida tulevik toob. Praegu võid öelda küll, et muusika sind kuskilt otsast ei huvita, aga äkki paari aasta pärast muudad meelt. Sama kehtib kõigi ainete kohta. Mõtled, et milleks mulle keemia, geograafia, bioloogia jne aga võibolla kunagi ülikooli minnes tekib sul nende vastu huvi. Koolis antakse meile nii palju erinevaid õppeaineid selleks, et meil oleks valikuvõimalus ja me saaksime endale leida uusi huvisid ja ei oleks nii kindel mõttes, et mul on võimalus saada ainult kontorirotiks või kassapidajaks.

Re: Muusikatund

#5
Mul on väga tugev rütmitaju, see tähendab, et ma saan laulu rütmi sekundiga kätte. Vahest see rütmitaju segab mu muusikatundi, see tähendab, et ma ei saa samal ajal laulda ja nt tamburiini mängida. Termomeetril on väga hea vastus, põhjendatud ka hästi. Kokkuvõttes, lõpptulemust motivatsiooniks ei nimeta, pigem põhimõtteks.
Patience is the key to success.
Vasta

Mine “Milleks õppida?”