Sõltuvus kaalu teemadega

#1
Oeh ma ei suuda enam, ma ei suuda.Ma olen lapsest saati olnud priske mitte väga,aga normaal kaalust veidi väljas aga mitte palju ja mind on narritud ka mingi 1-6 klassini paksuks.Nüüd käin 8 kuna kõik minu ealised (e.pubekad) paisuvad siis mina näen ka norm nende kõrval välja aga ikkagi mul on juba 3 klassist saati see et ma olen liiga paks pean kaalu langetama siis see polnud nii häiriv aga iga suvi sai 3 kilo vast alla võetud või nii (ema abiga)aga talvel tuli jälle juurde ja topelt aga nüüd kui ma hakkasin jaanuaris kaalu langetama siis mul on sõltuvus mitte kaalu langetamisel aga ma ainult mõtlen sellest ma mõtlen iga hetk mida ma peaks tegema kuidas peaks ,mida süüa ja kui palju .Käin iga hommik kaalumas ja jälgin toitumist kui mul kaalu juurde tuleb siis olen väga pettunud ja terve päeva masendunud .Mul on isegi arvutis kaust kus mul on peenikeste inimeste pildid(mitte anoreksikute).Praeguseni on kaalu langenud juba palju ma olen 162,5 cm pikk ja kaalusin 67,3 kilo nüüd täna hommikuse seisuga kaalun 63,2 aga ma tahaks saada peenikeseks aga mitte alakaaluliseks ja ma kardan et see tuleb kuna ma olen praegu nii sõltuvuses sellest ma olen näljutanud ja oksendanud(seda viimast ma ei rakenda enam sest see on suht rõve ja raske mulle ) aga ma ei taha seda.Ja ma lubasin iseendale et ma saan suveks peenikeseks ja mul on ka väike võistlus sõbraga(või noh tema ei tea aga tema tahab ka ülekaalust vabaneda aga ma lihtsalt tahan et ta oleks kade võinoh ta vingub palju ja tahaks näidata et kõik on võimalik :) :roll: ).Kuidas ma saaks nii kaalu langetada et ma ei peaks koguaeg mõtlema sellele mis siis saab kui kaalu juurde tuleb?Mul kaal koguaeg seisab sest mul on stress ja mida kõike veel aga kuidas ma veel stressist saaks vabaned?Ma ei saagi aru kas ma tahan abi või lihtsalt oma lugu siia üles panna :|

Re: Sõltuvus kaalu teemadega

#2
Kõige targem oleks sul hakata ka liikuma, võiksid kasvõi pikematel jalutuskäikudel käia, kui sa rattaga sõita ei viitsi või sulle joosta ei meeldi. Kui sa end ka rohkem liigutad, hakkad rohkem energiat kulutama. See, et sa ainult jälgid mida ja palju sööd, ei annagi eriti häid tulemusi ja näljutamisest pole sulle absoluutselt kasu, sest ükshetk sa siiski hakkad jälle rohkem sööma ja kilod tulevad tagasi. Nii hakkagi näiteks iga õhtu käima väljas kõndimas, nii pool tunnikest vähemalt, näiteks kasvõi koeraga kui sul on koer. Usu mind, et kui sa hakkad end ka rohkem liigutama, hakkavad ka üleliigsed kilod kaduma.
Jah, avataril olen mina, et keegi enam seda ei küsiks. :D
Enam väga siin ei käi, aga vahest eksin ära.
Uued tutvused oodatud, võid julgelt kirjutada.

Re: Sõltuvus kaalu teemadega

#3
Tõesti, sport ja liikumine. Niimoodi hoiad ka oma tervis korras. Tahaksin siiski rõhutada seda, et kui hakkad tugevalt trenni tegema ei tohiks kaalunumber olla ainus asi mida vaadata. Hea oleks võtta ümbermõõdud nt reis, piht, puus, rind, käsi. Kui trenni tehes lihas kasvab võib kaalulangus olla ääretult vähemärgatav, samas kui vorm paraneb. Ja muidugi korrapärane ning tervislik söömine! Soovitaksin sulle väikeseid portse aga tihedalt söömist. Kolm tavalist toidukorda (hommik, lõuna, õhtu) ja siis vahepalad: hommiku ja lõuna vahel, lõuna ja õhtusöögi vahel (üks või kaks, ma ei tea kuidas sul ajaliselt on) ning viimane kord 2-3 tundi enne magamaminekut.

Kui tunned aga, et ei saa üksinda hakkama ja toitumine võtab liialt su mõttemaailmast ning muutub juba tervisele ohtlikuks, ära pelga ka psühholoogi juurde pöörduda.

Re: Sõltuvus kaalu teemadega

#4
Prochepy kirjutas:Kõige targem oleks sul hakata ka liikuma, võiksid kasvõi pikematel jalutuskäikudel käia, kui sa rattaga sõita ei viitsi või sulle joosta ei meeldi. Kui sa end ka rohkem liigutad, hakkad rohkem energiat kulutama. See, et sa ainult jälgid mida ja palju sööd, ei annagi eriti häid tulemusi ja näljutamisest pole sulle absoluutselt kasu, sest ükshetk sa siiski hakkad jälle rohkem sööma ja kilod tulevad tagasi. Nii hakkagi näiteks iga õhtu käima väljas kõndimas, nii pool tunnikest vähemalt, näiteks kasvõi koeraga kui sul on koer. Usu mind, et kui sa hakkad end ka rohkem liigutama, hakkavad ka üleliigsed kilod kaduma.
Ma endameelest liigun suht palju iga päev kõnnin u 3 kilomeetrit ja rattaga teen iga päev 10 kilomeetrit pika ringi :)

Re: Sõltuvus kaalu teemadega

#5
No, seda sa alguses ei maininud. Jäi mulje nagu sa lihtsalt jälgiksid toitumist. Aga tore, et sa liigud. Seljuhul mina väga ei jälgiks seda kaalunumbrit, sest korralikult trenni tehes võib ka lihasmass kasvada ja nii su kaal jääda ikka samaks.
Jah, avataril olen mina, et keegi enam seda ei küsiks. :D
Enam väga siin ei käi, aga vahest eksin ära.
Uued tutvused oodatud, võid julgelt kirjutada.

Re: Sõltuvus kaalu teemadega

#6
Mul on viimane aasta kaal täiesti paigal olnud.
Trennis olen alati käinud ning kuu aega tagasi läksin ka jõusaali lootes juurde võtta.

Käi kuskil trennis, kuskil kus nt joostakse iga trenni algus mingi teatud vahemaa ja siis tehakse muid asju.
Ise on alati raskem distsipliini pidada ja jooksma minna.
Ujumistrenn ka võimalus, põletab paremini.
Mingi nunnu aforism mis igale teismelisele tüdrukule peale läheb.
Vasta

Mine “Muu sõltuvus (sõltuvusest üldiselt)”