Kõhust lahti?! Kes teab???

#1
Tere! Mul nyyd ss selline plaan et augustiks vormi! Ytleme nii et kavatsen saada lahti oma reitest, kõhust ja "sangadest" (hiljem sooviks ka lihas treeninguga alustada, aga algul ikka vormi :-D ) Praegu nii et kui kõhu sisse tõmban ss ok aga sangasi ega reisi ei saa sisse tõmmata! Kooli ajal mul veidi raske sellega tegeleda (peale kõva trenni ja toitumise jälgimisega) kuna suvel on rohkem aega ja võimalust. Palve oleks ss see et kas te saaks siia PALUN postitada kõike mis mind võiks vähegi aidata! N: Mingid retsepdid, treeningud, toitumis kavad(dieedid), kas või oma kogemused, kõike peale nälgimise. Kuna nälgides hakkab mul halb ja ei kavatse oma tervist tuksi keerata! Augustis ma pean kindlasi vormis olema kuna seal on palju syndmusi kus osalen, peale suve mu synnipäev, palju esinemisi ees ja yleyldse on aeg vormi saada! Ette tänades!

Re: Kõhust lahti?! Kes teab???

#3
Loe tarbitud kaloreid ja selle järgi arvesta välja millal oled defitsiidis

Nt tarbid päevas 2000 kcal ja kaalud end kord päevas nädalal aega, kaal ei lange. Tarbid siis järgmisel nädalal 1800 kcal päevas, kaal langeb nädalaga ütleme 500 grammi

Arvud lambist võetud seal näites et mingi pildi saaksid

Paastud ja dieedid jms on lollus, ainus mis loeb on kalorid sisse - kalorid välja

Re: Kõhust lahti?! Kes teab???

#4
Külaline kirjutas:Loe tarbitud kaloreid ja selle järgi arvesta välja millal oled defitsiidis

Nt tarbid päevas 2000 kcal ja kaalud end kord päevas nädalal aega, kaal ei lange. Tarbid siis järgmisel nädalal 1800 kcal päevas, kaal langeb nädalaga ütleme 500 grammi

Arvud lambist võetud seal näites et mingi pildi saaksid

Paastud ja dieedid jms on lollus, ainus mis loeb on kalorid sisse - kalorid välja
Paastumine on tekkinud selle tagajärjel, et kevadine aeg toimub vähem füüsilist tööd, kuna on vaja oodata sula, et saaks seemneid puistata. Seetõttu on erinevates uskudes paastuaeg sees vastavalt tolle ajastu kliimale. Kui religioon käiks ajaga kaasas, siis hetke paastuaeg oleks palju sarnasem meie vaatele: mida rohkem liigutad, seda rohkem tarbid. Mida vähem liigutad, seda vähem tarbid.

Siiski, saan soovitada mõnd asja.
Nisutooteid tuleks vähendada. Alkohol+kõik muu pärmi sisaldav jätta välja või vähendada märkimisväärselt. See raskendab eelkõige kõhu taandamist. Ülejäänud toidu osas on kõik ainult kalorite jälgimine ja liikumine. Mida rohkem liigud, seda rohkem energiat vajad

Re: Kõhust lahti?! Kes teab???

#5
Proovi limiteerida loomseid toite. Suurenda puu-ja köögivilja osakaalu nii, et iga toidukord sööd ka midagi värsket. Joo vett piisavalt ja kindlasti liigu. Ega siin mitte mingit imetrikki ei olegi. Nagu varem mainiti kalorid sisse vs kalorid välja. Selleks, et kaal langeks tuleb olla defitsiidis, kui sööd rohkem kui kulutad, siis paraku kuskilt midagi kaduma väga ei hakka. Seega suvel ongi hea võimalus sõita rattaga, liikuda, kõndida, joosta. Võta osa mingitest suurüritustest, jooksudest. Peamine on see, et leiaksid enda jaoks füüsilise tegevuse mis meeldib. Kui esimene asi kohe ei istu, siis proovi jälle midagi uut.
Vasta

Mine “Toitumine”