Riisinuudlid

#1
Kumb oleks tervislikum kas täisterapasta või riisinuudlid? Riisinuudlite pakil on kirjas et gluteenivabad, low fat, ei ole kolesterooli ja et lihtne seedida. Kas tegelikult on ka siis need tervislikud ja pigem asendada täisterapastale? Oleks tänulik vastuste eest

Re: Riisinuudlid

#2
See, et midagi on gluteenivaba ei tee seda tervislikuks. Madala rasvasisaldusega on sama (miks on vaja kasutada väljendit "low fat" kui eesti keeles on vastav väljend olemas?), rasva asemel võib olla midagi muud "halba lisatud". Täisteramakaronid, noh, makaronid on nad ikka, aga vähemalt pole valgest jahust, mis on väidetavalt mitte nii tervislik.
Mina leian, et erilist vahet seal pole.

Re: Riisinuudlid

#3
igal toiduainel omad plussid ja miinused. Täisterapastast saad näiteks kiudaineid, mida riisist vist nõnda palju ei saa. Lihtsalt söö mõistlikus koguses kord üht kord teist, pole mõtet mingi asja sisalduse tõttu seda lihtsalt välja jätta.
Vasta

Mine “Toitumine”