Heii

#1
Heips! olen 13 aastane ja pikk 168. ostsustasin ,et hakkan kaalualandama ,sest koolis vaadati ja sugulased.
kas leidub keegi tüdruk kes saaks mind siin nõustada ja jõudu anda. Teen smuutisid ja söön mitmekesiselt. minu ainsaks probleemiks on magus :,)
loodan et aitad mind

Re: Heii

#2
Tere!

Magusa saad asendada ehk magusate puuviljadega? See oleks tunduvalt tervislikum. Ja eriti tuleb poest ja magusast eemale hoida tühja kõhuga, st üleüldiselt jälgida, et kõht kogu aeg mõistlikult täis oleks. Sest kui kõht on tühi, hakkabki organism isutama kiire energia ehk suhkru järele. Magusat ära koju osta ja kui vanemad ostavad ülemääraselt varuks, siis palu neil seda mitte teha. Muidugi ei tasuks esitleda seda kaalulangetamise soovina, vaid eelkõige tervisega seonduvalt, mis ka päriselt tunduvalt olulisem on.

Ka kooli võid võtta mingid tervislikumad snäkid kaasa, nt pähklid-puuviljad, et ei peaks vahetunnis mingit šoksi või saiakest minema ostma.

Kui palju sa muidu üldse kaalud?

Re: Heii

#3
Hommikut alustad pudruga (nt täistera kaerahelbepuder), peale marju või puuvilju. Paari tunni pärast sööd vahepala (pähklid või mõni puuvili), siis sööd lõunat. Peale kooli jälle mõni kerge vahepala ja õhtusöök ning peale seda enam ei söö. Seega viis korda päevas sööd, mitte rohkem. Ülejäänud näksimised tuleks unustada.
Jäta välja nisujahu ja tavalised makaronid ning asenda need täisteratoodetega ning näed, kuidas kaal langema hakkab, aga siis max kilo nädalas, kuna muidu tuleb kõik tagasi. Lisaks esialgu jalutada vähemalt tunnikese päevas.

Re: Heii

#5
Üldiselt jah on Termomeetril õigus. Magusa asendamisest oskaksin soovitatada kah kuivatatud puuvilju-marju ja muidugi neid ka värskelt. Soovitan kuivatatud puuviljade paki pealt vaadata, et ei oleks väga palju suhkrut lisatud.
Kõike Kaunist
There are
so many
beautiful
reasons
to
be
happy!
Vasta

Mine “Toitumine”