Re: Enne kooli söömine

#2
Ma söön viimasel ajal hommikuks 40g müslit piima või jogurtiga(100g) ning siis kas 100g kodujuustu või üks keedumuna. Kuskil 3h pärast vahepalana puuvili ja 12 paiku lõuna. Kui hommikusöögi-lõuna vahel midagi ei sööks, oleks ka suht halb tühja kõhuga olla.

Kohuke võib olla lisand nt pudru kõrvale, üksi sellest ei psiisa. Saiakese võid üldse ära jätta, see ka suht kasutu.

Re: Enne kooli söömine

#4
Reedetu kirjutas:Ma söön viimasel ajal hommikuks 40g müslit piima või jogurtiga(100g) ning siis kas 100g kodujuustu või üks keedumuna. Kuskil 3h pärast vahepalana puuvili ja 12 paiku lõuna. Kui hommikusöögi-lõuna vahel midagi ei sööks, oleks ka suht halb tühja kõhuga olla.

Kohuke võib olla lisand nt pudru kõrvale, üksi sellest ei psiisa. Saiakese võid üldse ära jätta, see ka suht kasutu.
Aga saiakeses on ju rasvad? Või polegi vahet kas söök on rasvane või ei?

Re: Enne kooli söömine

#5
termomeeter kirjutas:Kui sul blender on, siis soovitan hommikuti smuutit teha ja seda juua. Kui teha koguseliselt nt kaks klaasi ja see hommikul ära juua, siis peaks küll mitu tundi vastu pidama, eriti kui nt päevalilleseemneid või midagi sellist ka lisad.
Hea mõte.:) Aga mis puuvilju ma võiksin kasutada jne?

Re: Enne kooli söömine

#7
Kasuta seda, mida sul kodus on, näiteks kui on juba kuskilt saadud kodumaiseid õunu. Ise panen peaaegu alati banaani sisse, 1 või 2. Ja siis lisaks seda, mida on, nt õunu, nektariine, virsikuid, tomatit, mingeid marju. Alati lisan ka basiilikulehti, nii et kui sul kasvab kas aias või aknalaual maitsetaimi (või oled poest ostnud potiga), siis lisa neid ka, kas või 5-10 lehekest. Terves smuutis ei ole nad üldse nii tugevalt tunda ja basiilik annab hoopis hea maitsenüansi juurde, sobib hästi. Ise tunnen, et nende roheliste kaudu saan mineraalaineid ka piisavalt ja seetõttu ei tule mitme tunni jooksul üldse mingeid isusid.
Vasta

Mine “Toitumine”