Re: peale kuut ei söö aga...

#2
See et peale kuut ei söö ei pruugi sedasi laksust head teha. Ma arvan et mõttekam on seada näiteks kellaajad millal sööd ja mitte kurguni end täis süüa. Mul on sellega probeeme pidevalt. :D
Ise ma hakkasin nüüd jälle samamoodi sööma nagu haiglas, samad kellaajad. Et kell 8 hommikusöök, kell 12 paiku lõuna, siis kell 17 ja mingi tund enne magamaminekut ka natuke midagi. Tühja kõhuga on rõve magama jääda. Mingid imedieedid kui ennast praktiliselt näljutad terve nädala ei ole head. Mõttekam on lihtsalt normalselt toituda. Trenni ka teha ilmselgelt. Mul selleks jõudu ega viitsimist pole, aga ehk sina ikka saad sellega hakkama. :D

Re: peale kuut ei söö aga...

#3
See peale kuut mitte söömise reegel on jama. Kui sa just 8-9 ajal magama ei lähe. :D Enne kui magama lähed jõuab ju kõht tühjaks minna ja tühja kõhuga on ebameeldiv ja raske magama jääda. Pealegi siis jääb õhtu-ja hommikusöögi vahele liiga pikk vahe. Kui hommikul sööd, siis keha talletab kõik endasse, sest ta ei saanud pikka aega toiteaineid ja nii tulebki kaalu juurde. Nii et lisa enda päeva julgelt üks hilisem söögikord. Kindlasti vaata ka üle, mida sa päevas sööd, kui suured on koguseda ja mitu toidukorda. Ideaalis peaks päevas olema kolm põhitoidukorda ja kaks väikemat vahepala. Vahepalaks võivad olla puuviljad, juurviljad, mõõdukas koguses pähkleid, väike jogurt, ühesõnaga midagi tervislikku. Hommikusöögiks söögiks on kasulik süüa putru, kui pole aega või puder ei maitse, siis 2 võileiba, mitte 3 või 4. Lõuna ja õhtusööki söö nii, et pool taldrikut on täis juurvilju üks kõik mis kujul (salat, hautatud juurviljad, keedetud juurviljad), üks veerand taldrikust moodustab liha või kala, teine veerand taldrikust kartul/riis/pasta/tatar. Kaalulangetajatel soovitatakse süüa tavalise riisi ja pasta asemel täistera pastat ja pruuni riisi ning kaalulangetajatele sobib hästi täistera või rukkileib. Tähtis on, et kulutad rohkem kaloreid kui tarbid. Kindlasti tuleb kasuks ka liikumine, võid kas või jalutama minna, kodus võimelda või youtube`i videode järgi aeroobikat teha. Päevas võiks ennast liigutada vähemalt pool tundi.

Re: peale kuut ei söö aga...

#4
Süüa ei tohi 3 tundi enne magama minekut, seega kui lähed kaksteist magama võid veel ennem üheksat midagi süüa. Sa ei võta alla, sest su organism teab et ta saab vähe süüa seega ta hoiab seda vähest kõvasti kinni. Kui sa sööd nt 5 korda päevas siis su organism teab et süüa tuleb veel ja põletab selles toidu ilusasti ära. Portsud võiks olla rusika suurused. Söö pisikeselt taldrikult kuna siis petad veid oma meelt et taldrik oleks justkui täis.

Re: peale kuut ei söö aga...

#7
Mu bioloogia õpetaja rääkis, et kui ta töötas kuskil x-kohas, sõi ta alati kindlatel kellaaegadel ja tal hakkas kaal langema. Proovisin ise samamoodi. Ma küll tegelen igast asjadega kogu aeg ja see ka võibolla aitab, aga ma sõin alati kindlatel kellaaegadel ja ma ei võtnud midagi enda laualt ära, sõin rämpstoitu täiesti vabalt ning 5 kilo läks wuhuu!

Re: peale kuut ei söö aga...

#8
Tee nagu mina :D

Joo näiteks, esmaspäev, kolmapäev, reede ja pühapäev terve päev vett (sõin ainult hommikul paar võileiba). Sõin normaalselt teisipäev, neljapäev ja laupäev. Ja liigu rohkem :D Võid teha nii ülle nädala.
Ise võtsin nii nädalaga 3,5KG alla :) Järgmisest nädalast teen uuesti :D
If you don't know where you're going, any road'll take you there.

My life is my message.

Re: peale kuut ei söö aga...

#9
Alone4ever kirjutas:Tee nagu mina :D

Joo näiteks, esmaspäev, kolmapäev, reede ja pühapäev terve päev vett (sõin ainult hommikul paar võileiba). Sõin normaalselt teisipäev, neljapäev ja laupäev. Ja liigu rohkem :D Võid teha nii ülle nädala.
Ise võtsin nii nädalaga 3,5KG alla :) Järgmisest nädalast teen uuesti :D
Väga tervist hävitav teguviis, ei soovita.

Re: peale kuut ei söö aga...

#10
Alone4ever kirjutas:Tee nagu mina :D

Joo näiteks, esmaspäev, kolmapäev, reede ja pühapäev terve päev vett (sõin ainult hommikul paar võileiba). Sõin normaalselt teisipäev, neljapäev ja laupäev. Ja liigu rohkem :D Võid teha nii ülle nädala.
Ise võtsin nii nädalaga 3,5KG alla :) Järgmisest nädalast teen uuesti :D
Jah, sa võtad nii alla. Kuid kui sa normaalse elu juurde tagasi pöördud, tulevad need kilod kõik tagasi ning vahel isegi mitmekordselt suure isu tõttu.

Re: peale kuut ei söö aga...

#11
Ja kuidas on lood magusaga? või mida sööd?
Kui su dieet koosneb süsivesikutest, siis ei saagi niisama alla võta. Ja see pärast kuute söömist on pigem jama, kui sinu päev lõpeb kell 00 vms.
Mina soovitan sul panna kirja iga ampsu mida päeval suhu pistad, päeva lõpuks märkad kui palju sa tegelikult sööd. Et kaalust alla võta ilma igasuguse trennita on raske, sest päeva kalor on viidud üsna madalale.
Nt minu päevane kalori kogus oli 1600 ja see oli vaid selleks et samasse kaalu jääda. Ma sõin oma hommikused võileivad, mille peale kulus oma 400 kalorit ja arvates, et puuvilja võib süüa lõputult. Kui kaloreid arvestad, siis ei või. Mul oli lausa kahju süüa puuvilja kuna see andis palju kaloreid kuid ei toitnud kõhtu.

http://www.freedieting.com/tools/calorie_calculator.htm Igatahes soovitan seda, seal on isegi valik kus saad valida kuidas nädala peale kaloreid jaotada, et mõnipäev saad süüa rohkem mõni vähem.
Mentally taken

Re: peale kuut ei söö aga...

#12
Võileib kirjutas:
Alone4ever kirjutas:Tee nagu mina :D

Joo näiteks, esmaspäev, kolmapäev, reede ja pühapäev terve päev vett (sõin ainult hommikul paar võileiba). Sõin normaalselt teisipäev, neljapäev ja laupäev. Ja liigu rohkem :D Võid teha nii ülle nädala.
Ise võtsin nii nädalaga 3,5KG alla :) Järgmisest nädalast teen uuesti :D
Jah, sa võtad nii alla. Kuid kui sa normaalse elu juurde tagasi pöördud, tulevad need kilod kõik tagasi ning vahel isegi mitmekordselt suure isu tõttu.
Ei tule nad midagi tagasi. Kõik oleneb organismist.....
If you don't know where you're going, any road'll take you there.

My life is my message.

Re: peale kuut ei söö aga...

#14
Alone4ever kirjutas:
Võileib kirjutas:
Alone4ever kirjutas:Tee nagu mina :D

Joo näiteks, esmaspäev, kolmapäev, reede ja pühapäev terve päev vett (sõin ainult hommikul paar võileiba). Sõin normaalselt teisipäev, neljapäev ja laupäev. Ja liigu rohkem :D Võid teha nii ülle nädala.
Ise võtsin nii nädalaga 3,5KG alla :) Järgmisest nädalast teen uuesti :D
Jah, sa võtad nii alla. Kuid kui sa normaalse elu juurde tagasi pöördud, tulevad need kilod kõik tagasi ning vahel isegi mitmekordselt suure isu tõttu.
Ei tule nad midagi tagasi. Kõik oleneb organismist.....
Sa ei kuluta oma energiat piisavalt. Jookse päevas umbes 15km maha, 10km sellest 20kg seljakotiga kasvõi. Eriti hea on puusani lumes seda teha. Suur võimalus on, et sa kukud reaalselt kokku lihtsalt, sest vesi ei anna energiat vaid täidab kõhtu.
6.35-7.30 hommikusöök oleneb päevast (võileivad ja mingi kogus putru), kl 8.20maastikule ning kell 11 on kõht tühi.
13.15-14.00 lõunasöök (kartulipuder ja mingi kahtlane supiollus ja õun vms), peale sporti mis lõppeb kl 18 on kõht absull tühi.
kl 19.25-19.50 õhtusöök (kartulipuder.....) ning magamaminekuni on kõht täis (kl 22.00).
Vot nii.

Re: peale kuut ei söö aga...

#16
Sa ei kuluta oma energiat piisavalt. Jookse päevas umbes 15km maha, 10km sellest 20kg seljakotiga kasvõi. Eriti hea on puusani lumes seda teha. Suur võimalus on, et sa kukud reaalselt kokku lihtsalt, sest vesi ei anna energiat vaid täidab kõhtu.
6.35-7.30 hommikusöök oleneb päevast (võileivad ja mingi kogus putru), kl 8.20maastikule ning kell 11 on kõht tühi.
13.15-14.00 lõunasöök (kartulipuder ja mingi kahtlane supiollus ja õun vms), peale sporti mis lõppeb kl 18 on kõht absull tühi.
kl 19.25-19.50 õhtusöök (kartulipuder.....) ning magamaminekuni on kõht täis (kl 22.00).
Vot nii.[/quote]

Kuidas siis see Sinu meheks koolitamine edeneb?Sa tahaks kindlasti seersant olla ja teisi peedistada?Kas Sa midagi peale ohkimise ka teed?

Re: peale kuut ei söö aga...

#17
Ilmar kirjutas:
Sa ei kuluta oma energiat piisavalt. Jookse päevas umbes 15km maha, 10km sellest 20kg seljakotiga kasvõi. Eriti hea on puusani lumes seda teha. Suur võimalus on, et sa kukud reaalselt kokku lihtsalt, sest vesi ei anna energiat vaid täidab kõhtu.
6.35-7.30 hommikusöök oleneb päevast (võileivad ja mingi kogus putru), kl 8.20maastikule ning kell 11 on kõht tühi.
13.15-14.00 lõunasöök (kartulipuder ja mingi kahtlane supiollus ja õun vms), peale sporti mis lõppeb kl 18 on kõht absull tühi.
kl 19.25-19.50 õhtusöök (kartulipuder.....) ning magamaminekuni on kõht täis (kl 22.00).
Vot nii.
Ei tea kust koolis/tööl käiv inimene selleks aja peaks võtma? Ja sellist nö. trenni tegema hakata kui pole sellega tegelenud. Mitte tark mõte.
Mentally taken

Re: peale kuut ei söö aga...

#18
kakkybabenasa kirjutas:
Ilmar kirjutas:
Sa ei kuluta oma energiat piisavalt. Jookse päevas umbes 15km maha, 10km sellest 20kg seljakotiga kasvõi. Eriti hea on puusani lumes seda teha. Suur võimalus on, et sa kukud reaalselt kokku lihtsalt, sest vesi ei anna energiat vaid täidab kõhtu.
6.35-7.30 hommikusöök oleneb päevast (võileivad ja mingi kogus putru), kl 8.20maastikule ning kell 11 on kõht tühi.
13.15-14.00 lõunasöök (kartulipuder ja mingi kahtlane supiollus ja õun vms), peale sporti mis lõppeb kl 18 on kõht absull tühi.
kl 19.25-19.50 õhtusöök (kartulipuder.....) ning magamaminekuni on kõht täis (kl 22.00).
Vot nii.
Ei tea kust koolis/tööl käiv inimene selleks aja peaks võtma? Ja sellist nö. trenni tegema hakata kui pole sellega tegelenud. Mitte tark mõte.
Tegemist on 15 aastasega, mõtle loogiliselt. Vahet pole trennis ega millegis vaid asi on selles mis toimub tema siseelunditega, las kasvab kõigepealt suureks ja siis mõtleb mida peale hakata. Pealegi sa ei kujuta kunagi ette kunas sul seda energiat vaja võib minna. Noorusega keerab tervise perssssse ja siis pärast vingub. Noor inimene on freaking tervislik, aga ikka on vaja ennast näljutada ja muud s.itta välja mõtelda. see trenn oli suvalt pandud, sbk esimesed kuud on sellised, praeguseks on palju raskem kõik.

"Kuidas siis see Sinu meheks koolitamine edeneb?Sa tahaks kindlasti seersant olla ja teisi peedistada?Kas Sa midagi peale ohkimise ka teed?"
Pole eales ytelnud et ajateenistus teeb meheks vaid seda, et selle peaks läbima. Nagu ikka mõttetu ajunuss ja korralik fyysiline. Kui ma tahaks seeru olla oleksin läinud 11kuu peale. Kas sa mulle näkku ka tont midagi julged ytelda?

Re: peale kuut ei söö aga...

#19
"Kuidas siis see Sinu meheks koolitamine edeneb?Sa tahaks kindlasti seersant olla ja teisi peedistada?Kas Sa midagi peale ohkimise ka teed?"
Pole eales ytelnud et ajateenistus teeb meheks vaid seda, et selle peaks läbima. Nagu ikka mõttetu ajunuss ja korralik fyysiline. Kui ma tahaks seeru olla oleksin läinud 11kuu peale. Kas sa mulle näkku ka tont midagi julged ytelda?[/quote]

Sa poja,mine treeni ennast veel paar aastat,aga siis sinust ka mulle vastast pole.Oma arust sa küll suht karm vend,tuled mulle midagi ütlema.

Re: peale kuut ei söö aga...

#22
"Jube segane jutt seal üleval. Kuidas see abistama peaks teema algatajat?

Inimene kes tegeleb trenniga ilmselt seal sõjaväes naerab selle "füüsilise" koormuse peale. Ma kuulnud küll mis poisid seal käivad mõned on sellised kellest isegi tüdruk rohkem suudaks, et nii nadid on."
See polnud teemaalgatajale mõeldud.
Kehvikuid ja slange on kõikjal, ka tsiviilis. Tõesti, 50% mõtleb ainult reservile ja jookseb arstide vahet, samas leidub ka teisi kes võtavad sellest viimast. Sportijad ei naera midagi selle füüsilise üle vaid tavaliselt annavad nemad otsad. Spordil ja spordil on vahe, ajateenistuses on sport märksa teine asi kui mingi tsivilist kes on jalkaäss, jooksja v midaiganes. Samuti tekivad ka füüsilisest koormusest väsimus-luumurrud, inimestel kes ple elusees spordiga tegelenud või on mingi kõvem sportlane tsiviilis. Täisvarustus kaalub 56kg, relv kaalub 3.95kg, kes tahab võib katsetada läbida sellise raskusega 15h 60km. Kes tahab võib proovida sellise raskusega joosta. Ning siis võib ütelda alles milline elu meil on või ei ole. Oleneb ka kohast kus teenid ja mille peal, tankitõrjes pole sporti ega trenni olemaski, jalaväel see-eest on korralik koormus.

Re: peale kuut ei söö aga...

#23
yyyy kirjutas:ma olen juba nädal aega peale kuute mitte söönud , aga tunnen et votan juurde, milles probleem ? mäletan et hakkasin uht dieeti kunagi tegema ja nädalaks pidi vahemalt 1 voi 2 kg maha saama, aga mul ei läinud midagi alla
See on miskine valesti tõlgendus, et kui peale kuut enam ei söö siis on pidu ja pillerkaar. Probleem on selles, et sa ei toitu õigesti. Ma ei oska mitte midagi konkreetset öelda, sest mul ei ole kaaluga probleeme olnud mitte kunagi ja ma söön, siis kui tahan, mida tahan, millal tahan. Nii palju ma tean kindlasti, et sa pead sööma/kulutama enamvähem võrdselt + sa pead sööma valgurikast: piimatooted, kala ja vähem igasugust magusat, sest süsivesikud on need, mis laiemaks teevad, mitte rasvad - oma rasvasaadused saad kalast ja piimatoodetest küll.

Graah..ma võin loetleda järjest, mis mida annab ja mis üldiselt inimestel toitumise juures häda on, aga üks asi, see on tegelikult väga individuaalne teema - igasugustest topshopi salenemiskuuridest tüüri suure kaarega mööda. Teiseks, kaheldav, kas on nii palju viitsimist ja tahtmist kõik need sada ja üks erinevat toiduainet välja kuskilt kaevata.

Seega - söö kala, liha, rohelist, tarbi piimatooteid, väldi liigset magusat, sojased tooted ei tule kasuks ja katsu mingit trenni teha. Kui sul õnnestub kulutada vähemalt nii palju kui sa tarbid, siis on asjal perspektiivi. Ära jumala eest hakka enesenäljutamist harrastama...
Vasta

Mine “Toitumine”