Nagu ikka, tahaks olla peenem ja kaaluda vähem.

#1
Tean, et siin on neid teemasid rohkem kui küll, aga ma ei leia siit mitte midagi sobivat ja kõike ei jaksa ka läbi lugeda nii, et andestust, et nii nahhaal olen.Teen uue teema.
Tahan saada kaalust alla, olen 158cm pikk ja 65kg kaalun, kuna olen lühike siis tundun eriti töntsakas.Väiksed sangad, kõht ees,käevarred!!(hüüumärgid kuna piltidel ja suvel jne no niiiiii kole), reied pole kõige hullemad aga alati võiks paremini ja no tahaks nii, et saaks number/numbreid väiksemaid teksasid kunagi kanda. Mainin ära, et aega mul pole, et trennis käia eriliselt, kui siis ainult rattaga sõitmas, mis nii palju kui olen kuulnud, ainult jalalihast kasvatab. Ja trennis pole aega käia mitte sellepärast, et ma laisk oleks, vaid just, et mul on kõiki muid tegevusi liialt ÕOV, Noortekogu jms sellised teemad+suvel käin tööl ka vahetevahel, nii, et ei taha kuulda, et kao trenni blabla.
Nii, et soovin, et äkki keegi inimene, kes on kursis selliste asjadega ja kellel tahtmist aidata, kirjutaks siia 7päeva toitumiskava+võib kirjutada ka harjutusi mida kodus saab teha mis kaua aega ei võta+kirjutage nippe, mis tõesti aitavad. Ei jaksa enam paks olla.

Re: Nagu ikka, tahaks olla peenem ja kaaluda vähem.

#3
Arvesta nüüd sellega, et peenemaks jäämisega ei pruugi kohe märkimisväärselt vähem kaaluda. Kui sulle tuleb lihas rasva asemele, võib kaal vähe langeda aga mõõdud rohkem. Ratas on väga hea üldfüüsiline ka. Ning kui sul on aega rattaga sõitmas käia, siis äkki 2x nädalas ratas ja 1x nädalas jooksmine? Kindlasti leiad ka Youtube'st harjutusi, mis võtavad vaid 10minutit aga kui neid nt iga hommik teha, siis küll mõju ka avaldub.

Treening ja toitumiskava jaoks, mine treeneri juurde. Maksad küll raha aga saad ka kindla kava, täpselt sellise nagu soovid.
Vasta

Mine “Toitumine”