Re: Kõige tõhusam rahulik sportimine?

#3
Rattaga sõitmine on eelkõige selles suhtes parem, et see annab vähem koormust luudele ja liigestele. Näiteks põlveprobleemide korral on rattasõit rohkem soovitatud kui jooksmine. Kuid ujumine on tõesti siiski kõige parem. Kõik lihased saavad koormust ning ka hingamiselundkonnale on see parem. Jama on aga sellega, et ujumine on siiski kõige parem, kui enda kasutuses on teatud ala. Kui on aga suur ridadeks jaotamata bassein, kus samal ajal ka lapsed hullavad, siis pole ujumiskogemus just kõige parem.
love is like a giant pigeon, crapping on my heart

Re: Kõige tõhusam rahulik sportimine?

#6
Puravik kirjutas:
Külaline kirjutas:jooksmises saavad kõik lihased koormust ja kaotab rohkem kaloreid kui rattasõiduga ;)
Aga oleneb inimesest ka, kui täiesti treenimata inimene kohe jooksmisega pihta hakkab siis varsti on põlvedega vjso kah.
mis mõttes? et liigesed pole harjunud koormusega v? kui ülekaaluline olla ja siis niimoodi äkki pihta hakata, siis on tõesti põlvedel liiga suur koormus, aga kui olla tavakaalus, siis ei näe põhjust, miks jooksma ei võiks hakata. aga kõige mõttekam oleks vist erinevaid asju segamini teha, et oleks vaheldust ja ei kaoks ära see tahtmine trenni teha. vahel rattaga, vahel jooksu või kiirkõndi, mõnikord ujuma jne.
Vasta

Mine “Toitumine”

cron