Kuidas edasi ?

#1
Tervist . Olen 17 aastane poiss ning alustasin siis kaalu alandamist eelmise aasta lõpus . Pikkust on mul 180 cm ja kaalu oli 99 kg . Hakkasin vähem ja tervislikumalt sööma , snäkke ja vahepalasid kasulikemate asjadega asendama . Kaal langes alguses kergemini , edaspidi üha raskemalt . Nüüdseks kaalun 87 kg ja seda olen saavutanud toitumise muutmisega . Kuid nüüd juba praktiliselt kuu aega kaal kõikunud +/- 2 kg . Trenni olen teinud ka , aga suhteliselt vähe , tervis väga ei lase . Eks ma veidi laisk ole kah ;) . Aga mu küsimus oleks , et kuidas edasi minna ? Milline trenn oleks hea ? Ise olen kuulnud , et jooksmine polevat ülekaalulistele eriti hea . Aga näiteks rattasõit , kas sellega treenib ainult jalalihaseid või kulutab ka rasva ? Samuti ka mida süüa ja kui palju ? Ehk ei olegi vaja toitumist muuta vaid rohkem trenni teha ?


Tänan vastuste eest :)

Re: Kuidas edasi ?

#2
Jooksmine on vist jah üks parimaid viise, aga tegelikult eks iga sportimine peaks ju natuke kaalule ka mõjuma.. :/ Ja kui kaalu on vähem, siis hakkabki raskem olema seda kaotada. Võinoh, siis kaob vähem selle ajaga vms. Aga eks rattaga tasub ka sõita ju. Kui toitumisega on kaalu alla saadud, siis sellega võiks ikka jätkata ju. ;) Jätka samas vaimus? :D
Uusi sõpru!
Kellel huvi, siis privaatsõnum! :))

Re: Kuidas edasi ?

#3
Jooksmine pole midagi nii halb. Muidugi ei tohiks panna peale kohe täiskoormust, alusta kasvõi sellega et jooksed algul mõned kilomeetrid, vaikselt-vaikselt lisad koormust, küll kaal hakkab langema. Aga toitumise poole pealt ära söö õhtul süsivesikuid, kuna need lähevad kõik rasvaks. Söö kodujuustu, või toite, milles on rohkem valku. Ise käin jooksmas ja toitun nii, tulemus on silmatorgatavalt hea. :)
Vasta

Mine “Toitumine”