Kuidas alla võtta ja vormis püsida ! !

#1
Vastu tulles kõikidele, kes oma kehakaalu pärast vinguvad:

See on lihtne. Kõnni päevas 40 minutit. 20 minutit välja, 20 minutit tagasi. Kui su vorm paraneb, hakka seda maad sörkima kui saad, varsti sa jooksed. Jäta meelde, 20 minutit lähed ja 20 minutit tuled tagasi. Kõik. Ära mine jõusaali, ära tõsta raskusi. See lisab kaalu ja massi, kui see just sinu eesmärk ei ole. Ausalt, õrn trenn põletab rasva. Kui sa higistad rohkem kui natuke siis sa teed üle. Dieet. Ära söö saia. Asenda snäkid juur- ja köögiviljadega.

Ma ei aja mingit udu, see on enda peal proovitud. Ja see töötab :D

Re: Kuidas alla võtta ja vormis püsida ! !

#13
Tean paljusid, kellele söömine mingeid kilosid juurde ei too. Näiteks juba mu poiss. Ta sööb palju ja kõike, aga ikka kaal ei tõuse. Ainukene viis siis oleks hakata lihast aretama trenni tehes, sest kui arenevad ka lihased, tõuseb su kaal.

Aga selline nipp on väga hea, isegi olen hakanud nüüd tunniseid jalutuskäike koeraga teinud. Ainukene raske asi minu enda jaoks on see tervislik toitumine - vahel ikka mõtled, et seda ei tohiks (just näiteks ülipehme sai, peal merevaik), aga ikka sööd. :lol:
Jah, avataril olen mina, et keegi enam seda ei küsiks. :D
Enam väga siin ei käi, aga vahest eksin ära.
Uued tutvused oodatud, võid julgelt kirjutada.

Re: Kuidas alla võtta ja vormis püsida ! !

#14
Soovitus mitte lihastrenni teha, sest see lisab kaalu on ikka täiesti lollus. Uuri ikka teemat, enne kui mingit jama teistele kokku soovitad. Kui on eesmärk rasvast lahti saada, siis just peabki aeroobset trenni lihastreeninguga kombineerima, sest lihas on metaboolselt aktiivne kude, mis põletab rasva kogu aeg. Puust ja punaseks tehes - aeroobne trenn (käimine, jooksmine) põletab rasva ainult treeningu ajal, treenitud lihased põletavad rasva kogu aeg (igasuguse liigutamise juures). Pealegi on toonuses lihased hea välimuse tähtis osa, vastasel juhul võid olla küll kõhn ja väikese kaaluga, aga siiski suht lodev ja "vedel" välja näha, sest arendamata lihased ei paista isegi õhukese rasvakihi alt välja.

Re: Kuidas alla võtta ja vormis püsida ! !

#20
punx kirjutas:Vastu tulles kõikidele, kes oma kehakaalu pärast vinguvad:

See on lihtne. Kõnni päevas 40 minutit. 20 minutit välja, 20 minutit tagasi. Kui su vorm paraneb, hakka seda maad sörkima kui saad, varsti sa jooksed. Jäta meelde, 20 minutit lähed ja 20 minutit tuled tagasi. Kõik. Ära mine jõusaali, ära tõsta raskusi. See lisab kaalu ja massi, kui see just sinu eesmärk ei ole. Ausalt, õrn trenn põletab rasva. Kui sa higistad rohkem kui natuke siis sa teed üle. Dieet. Ära söö saia. Asenda snäkid juur- ja köögiviljadega.

Ma ei aja mingit udu, see on enda peal proovitud. Ja see töötab :D

Peaks proovima :)
Kõigest on võimalik üle saada, aga võtab aega, et endast jagu saada.

Re: Kuidas alla võtta ja vormis püsida ! !

#23
Külaline kirjutas:pole lollimat asja elusees kuulnud. kui sa oled ikka tõeliselt PAKS siis kõndimine või kasvõi sörkimine ei aita, pead seda karmilt tegema, et tulemusi näha.
muidugi on kasulik kõndida ja tulemusi on kindlasti rohkem kui diivani peal lesides, aga midagi silmaga nähtavat küll sellega ei saavuta.
Mis karmilt tegema? Kui sa oled ohtlikult ülekaalus siis ei tohigi sedasi kohe julmalt rassima hakata sest põlved lähevad täiesti läbi nii ja võivad pöördumatud kahjustused tekkida. Sellisel juhul tuleks arstiga konsulteerida.

See asi toimib pigem siis kui on mõned lisakilod millest tahad lahti saada, või lihtsalt vastupidavust treenida. Pealegi on see täielik kardio trenn, seega südamele on see super hea.

Re: Kuidas alla võtta ja vormis püsida ! !

#24
Külaline kirjutas:Soovitus mitte lihastrenni teha, sest see lisab kaalu on ikka täiesti lollus. Uuri ikka teemat, enne kui mingit jama teistele kokku soovitad.
Ma arvan, et autor mõtles nii, et lihastrenn lisab kaalu selle tõttu, et lihased omavad ka massi e. kaaluvad midagi. Väga nagu mingit jama ta ei soovitanudki ju.

Keegi mainis, et joob nüüd igal õhtul rohelist teed 1-2 tassi, sest see pidi kaalu alandama. Lisaksin selgituseks omalt poolt juurde, et roheline tee kiirendab ainevahetust : ).

Re: Kuidas alla võtta ja vormis püsida ! !

#26
pole mõtet unustada toitumist ka... trenni tehes ongi normaalne higistada, alguses teha iga päev 20 min kardiovaskulaarset midagi, hüppenöör, jooks vms. Mitte tarbida lihtsaid süsivesikuid, sööge ainult keerulisi süsivesikuid: pruun riis, kaerahelbed, puuviljad, külmutatud köögiviljad(salsaga nt(; ) jne. Lihastrenn aitab ilusti kaalu langetada sa võid kilo paar rohkem kaaluda aga see eest muudab see keha seksikamaks;)

Re: Kuidas alla võtta ja vormis püsida ! !

#28
grim2reaper kirjutas:Pigem võtta mingi teatud distands st 3-4 kilomeetrit jooksed selle läbi (s.t jooksed, siis kõnnid (puhukusena) ja jooksed jälle)
distants*

No aga siis tuleb ju aeg-ajalt seda teepikkust juurde lisada, kuna mingiltmaalt see ei ole enam nii suur pingutus ja sa ei arenda oma füüsilisi võimeid edasi sellega.
Kui sa ''puhkusena'' kõnnid natuke jooksmise vahepeal ja siis jälle edasi lased, on palju raskem jätkata, aga midagi juurde see ikka ei anna.

Kui kõndida mingi kindla aja jooksul, hiljem tempot tõstes ja lõpuks joostes (nagu teemaalgataja ütles), siis pingutus ju siiski suureneb, kuna joostes läbid sa ikkagi pikema maa kui kõndides. See on väga hea vastupidavustreening.

Re: Kuidas alla võtta ja vormis püsida ! !

#29
grim2reaper kirjutas:Pigem võtta mingi teatud distands st 3-4 kilomeetrit jooksed selle läbi (s.t jooksed, siis kõnnid (puhukusena) ja jooksed jälle)
teed seda igapäev või ülepäeviti.
Oleneb inimese võimetest.. võimetekohaselt tuleb treenida, mõni köhib 2 kilomeetri peale verd ja teine kes pole elus trenni teinud paneb ilusti 5kilomeetrit täis ja alles siis hakkab väsima, tuleb enda keha kuulata, nii lihtne see ongi. võhma arenedes pikendad vahemaad, püsivust peab olema. 20-30 min päevas annab normaalse enesetunde:)
Vasta

Mine “Toitumine”