Re: Kaal ja pikkus, ?

#8
Sa isegi ei kõla paksult,mis sa sinna trenni lähed? 12 aastasel pole vaja mingeid naiste vorme veel.
Ja selline asi nagu hilja pole olemas,keha kohta mitte vähemalt.Aga ennem võiks ikka tõelise kaalu ära oodata :) ennem kui midagi üldse tegema hakad.Sa oled alles kasvamise järgus.Mida varem alustad trenni seda rohkem sa koormad oma keha sees olevaid lihaseid jms
Mentally taken

Re: Kaal ja pikkus, ?

#17
Ma olen:

11. aastane
kaalun 48 kg ( JUBE!!! )
Ja olen 157 cm ppikk.

Tahaks kaalu saada ikka mingi 45kg peale. Käin aktiivselt kolm korda nädalas võrkpallis. 2x 1,5 tundi nädalas,ja 1x 1 tund nädalas. Söön ma suht... normaalselt,kuigi kipun ikka maiustusi pidevalt igalt poolt hankima ja neid siis ohtralt sööma. Keegi aidata oskab kuidas kaalu 45 peale saada? No mitte väga aeglaselt,ikka kiirelt tahaks!? Saatke postkasi/teadetesse mulle palun nõuandeid! :) :)

Mõnusat talve :)
Üritan aidata teisi ja loodan abi saada teistelt ka! ;)

Re: Kaal ja pikkus, ?

#21
kakkybabenasa kirjutas:Sa isegi ei kõla paksult,mis sa sinna trenni lähed? 12 aastasel pole vaja mingeid naiste vorme veel.
Ja selline asi nagu hilja pole olemas,keha kohta mitte vähemalt.Aga ennem võiks ikka tõelise kaalu ära oodata :) ennem kui midagi üldse tegema hakad.Sa oled alles kasvamise järgus.Mida varem alustad trenni seda rohkem sa koormad oma keha sees olevaid lihaseid jms
lolliks oled läinud? koormad lihaseid? trenn tuleb igas eas igatahes kasuks, mitte ei koorma lihaseid :lol: :lol: :lol:
ja mis tõelise kaalu ära ootamine? et ootad ära kuni sa oled ennast majasuuruseks söönud ja siis hakkad liigutama? :lol: see on muide veel suurem lihaste kurnamine!
ja mis ku*adima naiste vormidest sa jahud? teine inimene tahab lihtsalt trenni teha,mis on muide väga tervitatav mõte, aga sina pead teda kohe mingiks alaväärsuskompleksidega pubekaks...

Re: Kaal ja pikkus, ?

#27
Kes tahab kaalust alla võtta peab toitumist korrastama(toitained, valk, süsivesikud, rasvad jne) ja kaloreid oma kehale natuke vähem, kui normaalses koguses sisse kütma, või rohkem põletama. Mitte süüa liiga palju, ega liiga vähe. Dieeti või muud 'hullust' pole tarvis pidada. Lihasmassi kasvuks rohkem kaloreid. Treenimine on toitumise kõrvalt boonuseks, et keha vastupidavust ja lihas massi arendada. Nii olen aru saanud siiamaani. Kehakaalu hoidmiseks süüa norm koguses kaloreid. Siin kohalt jälle need arvutamised vajalikud.
'All our words are but crumbs that fall down from the feast of the mind.'
Vasta

Mine “Muud küsimused kehaanatoomia kohta”