Re: KÕIK MÄNGUDE KIRJELDUSED SIIN!

#2
ÄMBLIKUVÕRK

Mänus seisavad mängijad ringis. Ühe käes on lõngakera. Ta seob selle endale käe ümber. Seejärel viskab ta lõngakera kellegile teisele. See, kes lõngakera kätte saab, seob lõnga ümber käe ja viskab selle edasi. (kui saab esimest korda kätte, seob ümber ühe käe, kui teist, siis seob ümber teise käe, kui kolmandat, siis ümber jala, kui neljandat, siis ümber teise jala ja siis otsast peale). Lõng peaks pingule jääma. Varsti moodustub ämblikuvõrk. Kui lõng otsa saama peaks, hakatakse kera tagasi kerima. Ka see toimub viskamise teel, nüüd on aga vaja visata teatud inimesele, et kera tekkima hakkaks. Kui soovite mängu raskendada, võite lõnga otsa saamise puhul kohti vahetada. Juba see on omaette nuputamine, sest oled ju lõngaga kinni seotud!. Siis saab palju nalja, kui üks mängija jääb ringi keskele ja tema ümber hakatakse võrkku ehitama. Kuna tema ennast kinni ei seo, saab ta sealt iga hetk välja tulla. Kui teistel on mõlemad käed kinni, tuleb ta selt välja ja kõdistb teisi jms. (sel juhul peaks ta seda teadma, teised mitte)
For the good times...

Re: KÕIK MÄNGUDE KIRJELDUSED SIIN!

#3
LUSIKAS LÄBI RIIETE

Moodustatakse pikk rivi. Kui mängitakse poiste JA tüdrukutega, pange nad vaheldumisi. Esimesel on käes lusikas, millele on nöör taha seotud (võimalikult pikk). Esimene mängija paneb lusika ülevalt alla läbi riiete (pluusist, pükstest, kleidist vms. Pesu ei loe) Seejärel antakse lusikas järgmisele. Et asi huvitavam oleks, ei või see, kellel lusikas riietest läbi pannakse, ise lusikat puudutada (Tema kõrval seisvad inimesed peavad seda tegema). Kui on lusikas viimasel mängijal, peab ta keerutama ühe ringi koha peal. Mäng läheb lõpuks väga huvitavaks. Mängu võib teha ka võistkondadega.

Re: KÕIK MÄNGUDE KIRJELDUSED SIIN!

#6
JÕULUD
Lapsed istuvad ringis. Mängu sisu seisneb selles, et Rudolf peab üles leida jõuluvana, kes on ennast ära peitnud. Ühest mängijast saab hääletuse teel Rudolf. Rudolf saadetakse ruumist välja. Samal ajal lepivad ülejäänud mängijad omavahel kokku selle võistleja, kellest saab jõuluvana. Rudolf kutsutakse tagasi ruumi ning ta peab seisma ringi keskele. Nüüd hakkab mängija, kes hääletati jõuluvanaks, teistele mängijatele silmi pilgutama nii, et Rudolf seda ei näeks. See mängija, kes jõuluvana silma pilgutamist märkab, peab hüüdma: ”HO, HO, HO, ilusaid jõule!” Rudolfi ülesandeks on aga kõiki mängijaid hoolega jälgida, et siis jõuluvana mängijate seast üles leida. Kui jõuluvana üles leitud, jätkub mäng samamoodi nagu enne, ainult selle vahega, et nüüd valitakse jõuluvanaks ja Rudolfiks juba uued mängijad.

SÕNAMÄNG
Lõika A4 paberid pisikesteks tükikesteks. Nüüd mõtle välja kaks sõna. Kirjuta sõnad paberitele nii, et igal paberitükil oleks vaid üks täht sinu väljamõeldud sõnast. Pane kumbki sõna (tükkidena) eraldi ümbrikusse. Nüüd jaota mängijad kahte võrdsesse võistkonda ning seleta ka mängu sisu:
Kumbki võistkond saab omale ühe ümbriku, milles on üks sõna. Sõna aga on tähthaaval paberitükikestele jaotatud. Võistkonna ülesandeks on tähed õigesse järjekorda asetada ning selgitada välja õige sõna;
Ülesande lahendamiseks on kummalgi meeskonnal aega 3 minutit;
Kui aeg on täis, kontrollitakse vastuste õigsust ning selgub mängu võitja;
Selleks, et mäng oleks veelgi põnevam, võib võistkondadele anda ka uued sõnad (ümbrikud). Sellisel juhul on võitjaks see võistkond, kes suudab esimesena kolme erineva sõna tähed õigesse järjekorda asetada.



LASTELE
Hangi suur laegas ning aseta sellesse 20 eset (igasuguseid esemeid mida ruumist leiad. Jaota mängijad kahte võistkonda ning palu neil seista suletud laeka ette. Nüüd seleta mängijatele ka mängu sisu:
Mängujuhi märguande peale avatakse laegas;
Laegas on avatud 30 sekundit, mille vältel võivad kõik mängijad laeka sisu uurida;
Laegas pannakse kinni ning viiakse ruumist korraks minema;
Nüüd antakse mängijatele teada, et laekast on eemaldatud 2 eset;
Laegas avatakse uuesti ning mängijatel on aega 30 sekundit laeka sisu uurida;
Seejärel (kui laegas on jälle kinni) antakse võistkondadele aega 1 minut, et omavahel arutada, millised esemed laekast puudu olid;
Lõplik otsus antakse teada mängujuhile ning mängujuht kas kinnitab vastust või lükkab selle ümber;
Võitjaks osutub see võistkond, kes arvas ära mõlemad laekast puudu olnud esemed (kui seda tegid mõlemad võistkonnad, siis saavad kõik auhinnad).



KANGELASED
Jaga lapsed kahte võistkonda. Lase kummalgi võistkonnal valida omale liider. Anna kummalegi võistkonnale mõne kangelase kostüüm ning seleta mängu sisu:
• Kui kõlab vile, peavad mõlemad võistkonnad hakkama oma liidrile kostüümi selga panema;
• Kui kostüüm seljas, peavad mängijad hakkama kostüümi alla panema täispuhutud õhupalle;
• Mõlemal meeskonnal on aega 4 minutit (kasuta stopperit);
• Võitjaks osutub see võistkond, kes suudab etteantud aja jooksul panna liidri kostüümi alla kõige enam täispuhutud õhupalle, kusjuures arvesse lähevad ainult need õhupallid, mis toimingu käigus katki ei läinud;
• Võitja meeskond saab auhinna.



NUKURIIDED
Mäng on mõeldud eelkõige lastele. Hangi nukuriided ning tee tervest komplektist pilti. Peida kõik riideesemed eraldi peo toimumispaika ning tee seda nii, et riideid ei oleks võimalik ilma hoolika otsimise ja jälgimiseta märgata. Ilmuta riietsest tehtud pilt.
Toimi järgmiselt:
Kui kõik külalised on saabunud, anna igale osalejale paber ja pastakas;
Selgita, et nukuriided on kadunud ning need võib leida samast ruumist, kus asuvad ka külalised;
Näita kõikidele osalejatele pilti riietest, et nad teaksid täpselt, mida otsida!;
Iga võistleja käib ringi paber ja pastakas käes ning olles leidnud mõne riideeseme kirjutab võistleja selle asukoha paberile nii, et kaasvõistlejad seda ei näe;
Riideesemete leidmiseks on aega 5 minutit, peale mida peavad mängijad oma vastustelehed viima mängujuhi kätte, kes need seejärel üle vaatab;

Auhinna võidavad esimesed 5 mängijat, kellel õnnestus kõik jõuluvana kaduma läinud riideesemed ülesse leida.
Enne, kui pole jõudnud kogeda tõelist muret, ei saadagi aru, mis on mure - See on loomulik.

Re: KÕIK MÄNGUDE KIRJELDUSED SIIN!

#7
Sorry, et need eelnevad mängud, mis ma postitasin nii titekad olid... :oops: A üks mäng veel :

„ Kas uudist tead? “

Selle mängu mängimiseks on vaja vähemalt 6-7 inimest, aga mida rohkem mängijaid seda vahvam. Enne pidu otsi välja mõni uudis, mitte väga lühike infolõik, aga mitte ka ülipikk artikkel. Oluline on, et uudis sisaldaks palju fakte ja infot ning ei oleks väga lihtsalt meelde jääv.

Mängijad loosivad endale järjekorra numbri ja lähevad teise ruumi. Mängija nr üks tuleb ruumi ja loeb jutukese läbi. Siis siseneb mängija number kaks. Esimene mängija jutustab oma sõnadega teisele mängijale „uudise“ mida ta luges. Siis siseneb kolmas mängija. Nüüd jutustab mängija number kaks kolmandale mängijale, mida ta mängijalt nr üks kuulis. Mängija nr üks jääb ruumi kuulama, aga sekkuda ei tohi. Järgmisena siseneb mängija nr neli ja kolmas mängija jutustab omakorda temale uudisest mida ta kuulis. Mängija nr üks ja kaks jäävad ruumi kuulama, aga sekkuda ei tohi. Nii edastatakse uudist, kuniks mängijad otsa saavad. Viimane mängija jutustab oma kuuldud uudise kõigile edasi. Siis loeb mängija nr üks ette „päris uudise“. Kas sisu jäi samaks?

See oli ka ühelt lehelt copitud. ;) Kunagi klassiga mängisime ka seda. ;) Äge oli. ;)
Enne, kui pole jõudnud kogeda tõelist muret, ei saadagi aru, mis on mure - See on loomulik.

Re: KÕIK MÄNGUDE KIRJELDUSED SIIN!

#8
1.Tõde v tegu
Istutakse ringis ja keerutatakse pudelit.Üks inimene küsib sellest inimeselt, kelle peale pudeli kork jääb Tõde või tegu. Kui inimene vastab tõde siis küsitakse küsimuse millele saab vastata jah, ei vn. See on küsimus kus sa ei pea midagi tegema .Nt : Kas sind on suudeldud?. Kui mängija vastab tegu siis ta peab midagi tegema. Nt: ronima puuotsa. Mängija kes tegi selle teo ära keerutab uuesti pudelit.

2. Sini-must-valge
Tüdrukud ja poisid lähevad eraldi ruumidesse. Nt tüdrukud hakkavad välja mõtlema sinisele, mustle ja valgele tähenduse. Nt : sinine – musi, must – kalli, valge – suudlus. Tüdrukud panevad omale ka numbrid. Kui on neid 5 tükki panead nad numbrid 1. 5-ni. Lähevad poiste ette. Poiss ütleb nt: must ja nr 3. Tüdruk peab selle poisiga siis nt kalli tegema. Kõik tüdrukud käivad poiste ees ära ja siis lähevad poisid sini-must-valgele tähendusi välja mõtlema

3. kaardimäng
Vaja on kaardipakki. Mängijad istuvad toolidele, üks inimene näitab mängijatele kaaardi. Mängija djätab masti meelde ( poti,ruudu,risti,ärtu). Inimene segab kaardipaki ära ja võtab sealt ükshaaval kaarte välja ja ütleb masti kõvast ette. Ütleme kui ta ütleb poti siis need kellel see mast oli istuvad ühe koha edasi ( inimese sülle kes nende kõrval istub , kui kõrvalistujal on samamast mis sul , siis istud tema kohale ). Ütleme , et istusid inimesele sülle ja tema mast õeldi nt :ärtu. Siis tema ei saa edasi liikuda ennem kui sina tema sülest pole ära läinud.

4. 7 minutit taevas
Ütleme et on visi tüdrukut. Nad panevad omale numbrid 1- 5-ni. Tuleb poiss ja ütleb ühe numbri. Nt :3. Poiss läheb selle tüdrukuga teisse ruumi (kapp, teisi seal ruumis olla ei tohi) ja nad peavad midagi tegema, mida ise tahavad.Nad on seal ruumis 7 minutit. Teised sellest teada ei
saa.

5. kõrremäng
Peab olema mingi kõrs (tikk, soolakõrsik) mida saab katki teha. Mängijad (tüdruk-poiss-tüdruk-poiss jne) istuvad ringis ja annavad suust suhu seda kõrt. Iga ringi ajal tehakse seda kõrt
väiksemaks. Kui kõrs maha kukub siis on karistus.

6. riidekett
See mäng käib nii : on 2 tiimi ja nad peavad tegemaoma riietest riideketi. Võivad sinna kuulda ka

vööd, sokid jne. Kes saab suurema keti võidab.
7.Hirmu faktor
Peab tegema kõiki jubedid asju : sööma rõvedusi jne.

8.pesulõksu mäng
On vaja tüdrukuid ja poisse. Tüdrukule pannakse igalepoole pesulõksud, poisil seotakse silmad kinni. Poiss peab eemaldama tüdruku küljest kõik pesulõksud.

9.Plaksu mäng
Ühes reas istuvad tüdrukud, nende vastas reas istuvad poisid. Poiste ja tüdrukute rea vahel on kaks tooli vastamisi. Alguses läheb üks poiss (suvaline) istuma keskele, noh sinna kahe rea vahele toolile, näoga poiste poole. Siis ta ütleb ühe numbri, näiteks paremalt kolmas. Siis tuleb paremalt kolmas tüdruk selle poisi tooli taga olevale toolile istuma, see tool mis jälle kahe rea vahel on. Siis keegi loeb üks-kaks-kolm ja tüdruk ja poiss peavad seljataha vaatama. Kui nad vaatasid ühele poole, siis nad peavad kallistama. Aga kui üks keeras pea teisele poole ja nende näod ei läinud vastastikku, siis jääb see tüdruk sinna. Poisid vahetavad kohad ja tüdruk saab öelda uue numbri.

10.Viinamarjad
Inimesed jaotatakse paarideks ja siis seotakse mõlemal inimesel silmad kinni, nende vahele pannakse viinamarjakaus, igal paaril on ühepalju viinamarju kausis ja siis nad hakkavad üksteist söötma, mõlemal silmad kinni loomulikult.See paar kes esimesena söödud saab see on võitja

Re: KÕIK MÄNGUDE KIRJELDUSED SIIN!

#9
11.Õunad, pirnid, ploomid
Valitakse välja 3 meest (ostjat), kes viiakse teise ruumi. Ülejäänud seltskonnale öeldakse, et nad (naised) on turumüüjad, kes kauplevad õunte, pirnuide ja ploomidega. Õunad tähendavad kallistust, ploomid musi ja pirnid kõrvakiilu.Nüüd saadetakse mehed ühekaupa turule. Mees peab ütlema, kas ta soovib osta õunu, pirne või ploome, kui mitu kilo ja kelle käest.Võib ja peab ka kauplema, nagu turul ikka! Siis tulebb väljavalitud müüja kes müüb talle vastava kauba. Kui mees on kauba kätte saanud, võib ta kohale istuda. Saadetakse teine mees turule...

12.Musimäng
Peab paberitükiimema suukülge et see maha ei kukuks ja selle edasi andma. Kui paberitükk kukkub maha pead andma inimesele kes su kõrval on musi.

13.Kuum kartul
Loositakse 1 tüduk mingist kabast välja ja siis poisid istuvad ringi ja hakkavad kuumakartulit mängia, umbes, et on pall ja siis viskad seda üksteisele, ja siis see loositud tüdruk on seljaga ja ütleb stopp(kuna ta ise tahab ) ja siis kelle kätte pall jääb, see peab temaga suudlema. Võib tagurpidi ka teha, et poisid loosivad ja tüdrukud viskavad palli.

14
Kausis on 10 muna. Nendest 8 on keetmatta. Igaüks peav muna võtma, ja seda lööma enda peakohal. Neile kellele õnnestvad keedetuud munad,ei pea juuste pesemise pärast muretsema

15.Aadam ja Eva
Kõik mängijad peale kahe seisavad suures ringis ja hoiavad kätest kinni. Ringi sees on poiss ja tüdruk, kes kehastavad Aadamat ja Eevat. Poisil ehk Aadamal on silmad rätikuga kinni seotud. Aadam ja Eeva.Mängu alguses hüüab ta: "Eeva!", millele tüdruk peab vastama: "Olen siin, Aadam!". Aadam tahab teda nüüd kinni püüda. Iga kord, kui poiss hüüab, peab tüdruk vastama ega tohi ringist välja minna. Ajalimiit on 2 minutit ja kui Aadamal ei õnnestu selle ajaga Eevat kinni püüda, jäävad ta silmad seotuks ning Eeva vahetab mõne teise tüdrukuga kohad. Kui Aadam saab aga Eeva õigel ajal kätte, annab ta rätiku tüdrukule ning vahetab kohad mõne teise poisiga. Nüüd on Eeva kord püüda kinni uus Aadam.

16. Kõik vahetusse.
(Mängijaid: Vördne arv mehi ja naisi)Olles mängijad jaganud segapaarideks, kustutatakse kaheks minutiks valgus. Pimedas kobades ja rinnahoidjahaakidega kohmitsedes peavad paari moodustunud mängijad omavahel vahetama nii palju riideid kui vöimalik.Vöitjaks kuulutatakse paar, kes tulede süütamise ajaks on suutnud partneriga vahetada köige rohkem riideesemeid.

17.LUSIKAS LÄBI RIIETE
Moodustatakse pikk rivi. Kui mängitakse poiste JA tüdrukutega, pange nad vaheldumisi. Esimesel on käes lusikas, millele on nöör taha seotud (võimalikult pikk). Esimene mängija paneb lusika ülevalt alla läbi riiete (pluusist, pükstest, kleidist vms. Pesu ei loe) Seejärel antakse lusikas järgmisele. Et asi huvitavam oleks, ei või see, kellel lusikas riietest läbi pannakse, ise lusikat puudutada (Tema kõrval seisvad inimesed peavad seda tegema). Kui on lusikas viimasel mängijal, peab ta keerutama ühe ringi koha peal. Mäng läheb lõpuks väga huvitavaks. Mängu võib teha ka võistkondadega.

18.Keksi, astu, hüppa ja rooma
Siin pannakse proovile mängijate nupukus, ehkki samas võib neist jääda ka uskumatult tobe mulje. Osalejad võtavad ritta ning reas esimene liigub mõned meetrid ettepoole mingil erilisel moel. Selleks võib olla Charlie Chaplini naljakas kõnnak, keksimine, roomamine, tagurpidi liikumine, tagumiku hööritamine või käte peal käimine. Kõik teised mängijad peavad omakorda liikuma edasi sama pika maa, kuid kõigist eelmistest võistlejatest erineval viisil. Mäng jätkub niimoodi ringiratast ja iga mängija püüab mõelda välja mingi uue liikumisviisi. Mängust langevad välja need, kes ei suuda midagi uut leiutada.

19.Jalutud
Külaliste kingad pannakse toa keskele ja aetakse need põhjalikult sassi. Siis tõmbuvad kõik seina äärde ja ootavad, millal tuled ära kustutatakse. Kui tuba on täiesti pime, algab rüselus, sest mängijatel on ainult kaks minutit aega, et oma kingad jälle üles leida ja need õige jala otsa tõmmata. Mäng võib üsna jõhkraks muutuda ega sobi seepärast kõrges eas vanapoistele ja vanatüdrukutele, kui nad ei juhtu just olema musta vöö omanikud karates.

20.ma pole kunagi
...käib nii, et istute ringis joogid käes ja hakkate järjest ütlema mida sa teinud pole. ja kes on see peab lonksu jooma

21.
kõik istuvad kuskil kas voodi peal või toolide peal, et reas..ja üks on see kes ei mängi ja ta küsib ühe küsimuse...nt. kas sa oled kunagi suudelnud kedagi? ja siis kes on peavad ühe koha võrra edasi liikuma...nt kui sinu kõrval inimene ei liigu pead talle sülle istuma..

22.
on vaja kahte mängijat, siis mingid söödavat asja, näiteks salatit ja siis kahvlit. mäng käib siis nii, et mõlemal mängijal seotakse silmad kinni ja nad peavad söötma üksteisele seda salatit vms

23.jooksev "käsi"
(Mängijaid: 12 vöi rohkem, vaja: pakk mängukaarte)Kui kohal on näiteks 20 külalist, peate te kaardipakki alles jätma köik ässad, kuningad, emandad, soldatid ja kümned ja ülejäänud eemaldama. Segage kaardid ja jagage need pörandale laiali, pilt allapoole. Ja start. Köik mängijad tormavad kaarte haarama janeed neli, kes vötavad maast ässa, hüüavad oma kaardimasti nime ning tormavad lähima tooli juurde. Ülejäänud neli mängijat, kellel on käes sama masti kaardid, jooksevad oma ässa juurde ja istuvad talle kaardirivistuses sülle. Äss istub toolil, kuningasässa süles, emand omakorda kuninga pölvedel jne. Kaardimast, mis esimesena öigesse järjestusse saab, on vöitja.

24.õiged riided
mängijad jagatakse paaridesse (poiss, tüdruk). Nad peavad seisma silmitsi 1 minuti, siis tuled kustutatakse. Mängijad peavad panema riided ühte hunnikusse. Siis öeldakse start ja mängijad peavad otsima riietehunnikust oma parteri riided ülesse ja need 2 - 5 minuti( oleneb milline aeg kokku lepitakse) jooksul selga panema. Võidavad need, kes panid õiged riided selga.

25. Kui sügavale kukud?
on tool keset tuba ning üks inimene on tooli taga. tooli peale istub kas poiss või tüdruk, vahet pole. tooli taga seisev inimene katab käega või salliga toolil istuva inimese silmad, et too ei näeks. oletame, et toolil istub poiss. esiteks küsib tooli taga seisev inimene: kui sügvale kukud? siis peab toolil olev inimene ütlema ühe numbri, 1-10'ni. siis hakkab tooli taga seisev inimene hääletult nimetama erinevatele tüdrukutele, öeldes vaid: tema? poiss toolil aga ei tea kellele osutati. kui ta ei ütleb, siis inimene jätkab nimetamist, kui jah, siis tõuseb valitud tüdruk ning ootab veidike. nüüd peab jällegi tooli taga olev inimene osutama kas käele (ise valid mis käeosale), põsele, huultele või otsmikule. samamoodi küsib: kas siia? ta ei tohi puuduta poissi kes istub toolil, vaid osutab kaugemalt, et poiss midagi ei tunneks. kui tooli taga seisev inimene osutab näiteks suule, ja istuv inimene ütleb jah, peab tüdruk kes sai ennist valitud, talle suule musi tegema. naerda ei tohi, rääkida ei tohi jne. poiss ei tohi aru saada, kes talle musi tegi. siis istub tüdruk tagasi, poisi silmad avatakse ning nüüd peab ta ära arvama, kes see oli. kui ta kahe arvamisega ära ei arva, peab tema ka järgmise ringi toolil istuma, kui arvab, siis vahetab ta tüdrukuga kohad.

Re: KÕIK MÄNGUDE KIRJELDUSED SIIN!

#10
Kõige parem on nn "juutide mäng" inimesed(eelistavalt rohkem kui 5) seisavad väljas pool kriidiga maha joonistatud 2m läbimõõduga ringi. Siis hakkavad kõik viskama ringi sisse raha ning igasugu väärtesemeid. Kui rahvas on juba mõnda aega ringi loopinud, ja keegi mängijatest enam vastu pidada ei suuda, võib ta tormata ringi sisse ja need asjad endale võtta(või noh, üritada) Siis kui kellegil tekib selline reaktsioon. On teistel mängijatel lubatud teda peksta ükskõik millega ja ükskõik kuhu. Üritades teda takistada ringist koos rahaga lahkumast. Too mängija võib jätta endale kogu kraami millega ta on suutnud ringist peksu trotsides lahkuda. Mängu põnevamaks muutmise eesmärgil võib visata ringi siise ka mobiiltelefone ja autovõtmeid jms... et tekitada hetkeline kaos ja peks.

Re: KÕIK MÄNGUDE KIRJELDUSED SIIN!

#11
Veel üks hea mäng on see et üks tüüp seisab näoga vastu seina ja paneb käed silmade juurde nii et ta ei näeks selja taha, ega kõrvale. Tema seljataga seisavad mingi 4-5 tüüpi. üks lööb teda rusikaga selga, siis kui mängija tunneb lööki, peab ta kiiresti ümber pöörama(lootes et näeb käe liikumist vms) ja ära arvama kes teda lõi. Kui arvab õigesti, läheb too lööja sina äärde. Kui valesti, lüüakse teda uuesti. Seina ääres olija, võib teha ka selliseid "ennetavaid" järske ümberpöördeid et näha kedagi hoogu võtmas vms...nsm nalja pärast.

selline pudeli keerutamine ka et täis pudel on keskel ja see kelle peale jääb, võtab ühe pitsi. kui pudel saab tühjaks, võetakse uus. Mäng käib seni kuni rahvas otsustab et enam ei taha.

Re: KÕIK MÄNGUDE KIRJELDUSED SIIN!

#12
täisealiseks saamise puhul on veel põnevamaid mänge.

Karu minemine ja tulemine:
Võetakse liitrine õllekann ja täidetakse õllega. Siis hakatakse sealt
ringis jooma. Igakord kui keegi lonksu joob, valab ta täpselt sama
palju viina asemele. Karu on tulnud siis, kui klaasis on puhas viin.
Siis peab karu ära saatma. Hakatakse jälle ringis jooma ja kui keegi
lonksu viina joob siis peab ta sinna sama palju õlut asemele valama.
Karu on läinud siis, kui klaasis on jälle puhas õlu (seda vist pole
keegi näinud)

Uluk:
Võtad viinapitsi, lased täis, moodustate ringi ja hakkate loendama
päripäeva. Konks on selles, iga inimene kes saab arvu mis jagub 7-ga
peab ütlema “Uluk” selle asemel, ning ring hakkab teistpidi käima. Asi
peab kiire olema ning mõtlemis aega ei ole palju. Ja see kes siis ütleb
valel ajal Uluk või siis ütleb arv 14 kuigi peab ütlema “Uluk” siis
tema joob viina ning temast hakkab jälle sama trall pihta. Väga kiire
viis väga pumbaks jäämiseks


Lauale kogutakse kokku nii palju erinevaid jooke, kui parasjagau kätte jääb. Esimesel ringil pole oluline mida valatkse ja kui palju. Ka üllatused on head. Nüüd hakkatakse järjekorras kahte täringut veeretama. Kõik muud kombinatsioonid peale 7 on möga. Kui keegi veeretab seitsme peab ta klaasi tühjaks jooma. Samal ajal aga jätkatakse hoogsalt täringute loopimist. Mil iganes tuleb lauale järgmine seitse, peab klaas tühi olema, et järgmine seitsme-viskaja saaks teha nüüd sellise joogi nagu ta heaks arvab. Selle peab ära jooma see, kes viskab temast järgmisena seitse. Nagu ikka on tal aega klaasi tühjendamiseks aega täpselt nii kaua, kui visatakse järgmine seitse.


6 venda joovad ära 8 pudelit viina. Üks neist peidab kappi. Teised peavad ära arvama, kes on kapis. Omavahel võib nõu pidada.

Teine versjoon (edasijõudnutele)
Kolm tüüpi joovad ära 3 pudelit viina ja 9 õlut ning üks neist peidab kappi. Teised joovad edasi. Päeva lõpuks arvatakse ära, mis päeva alguses toimus ja miks neist üks on kapis. Omavahel võib nõu pidada.

Kolmas
2 tegelast joovad ära 3 pudelit viina. Üks neist peidab end kappi. Teine peab ära arvama, kes kapis on. Omavahel võib nõu pidada.

Neljas
2 venda joovad ära 3 pudelit viina ja neli suurt õlut. Üks neist peidab kappi. Teine peab ära arvama, kus kapp on. Arutleda võib ainult omaette.

Viies
(enne pea nõu perearstiga) Üksi jood ära 2 pudelit viina. Seejärel pead ära arvama, kas oled kapis või mitte. See on kõige raskem variant kuna nõu ei tohi kellegagi pidada.


1. Lauale tavaline mängukaartide pakk, igal osalejal sitaks alkoholi ja keskele 1 klaas
2. Mängijad istuvad lauda nii et iga mehe mõlemal käel on naine ja vastupidi, ehk siis võrdselt mehi ja naisi
3. Kõik mängijad kirjutavad paberile 1 tõe ja 1 teo
4. Mängijad hakkavad ringis tõmbama kaarte pakist
4a. Kui keegi tõmbab ärtu, siis ta valib pakist tegu ja teeb seda
4b. Kui keegi tõmmab poti, siis ta tõmbab omale tõde pakist ja vastab (ausalt, lol)
4c. Kui risti, siis tõmbaja joob
4d. Kui ruutu, siis tõmbaja valib, mis soo inimesed joovad ja need võtavad
5. Kui mängija ei tee tegu või tõde, siis ta joob karistuseks keskel klaasi tühjaks. Pärast seda valab iga mängija klaasi oma jooki, seal on siis paras segu
6. Kui mängija on tõe või teo või karistuse ära teinud, siis kirjutab iga inimene 1 tõe või 1 teo juurde
Vasta

Mine “Peod!!!... ja kõik nende kohta”