Vihkan

#1
Vihkan ennast. Koolis olen nii kohutavalt pinges, et lausa värisen ja tudisen. Samuti tikub naer peale, tegelikult pole mul mitte millegi üle rõõmustada aga vahel ei saa ise arugi kui naeran. Samuti ei saa ma isegi rääkida koolis normaalselt, pinge nii suur. Tulemas on loovtöö kaitsmine aga ma ei tea.. Kui ma ei saa tundideski oldud mis seal siis saab? Vahel olen nii pinges et õhtuti tugevad peavalud.. Mida teha? Ausalt ei suuda enam.

Re: Vihkan

#4
Ma ei tea äkki võiksid endale leida aja kus sa veidi puhkad ja mõtled oma headest omadustest. Mul oli sama probleem ja ma, puhatuna suutsin ennast kontrollida.

P. S. Mulle piisas ka viiest minutist päevas. Veidi nagu mediteerimine. Loodan, et sul aitab ka :)

Re: Vihkan

#5
Ehk prooviksid siiski psühholoogiga rääkida? Koolis peaks mõni olema. Võid alustada näiteks ka talle meili teel kirjutamisest ja hiljem siis, kui sobiv hetk tuleb, ka kohtumisele minna. Soovitan kindlasti abi otsima, nii ei pea elama, et kogu aeg halb olla on. Kas sa muidu palderjani oled proovinud? Või südame-veisterohutinktuuri? Seda tilgutatakse vette ja juuakse minu mäletamise järgi kolm korda päevas. Väga kallis ei ole, aga ehk aitab kas või natuke.

Edu!

Re: Vihkan

#6
Nagu termomeeter rääkis, tasub abi otsida.
Sõbrannal oli sarnane probleem ja ta saadeti algul eriõppele, et ta õpiks pingega toime tulema. Gümnaasiumis käib ka eriõppes, kuid nüüd juba pigem rahaliste probleemide pärast.
1 sõna võib muuta kogu teksti tähenduse.

Re: Vihkan

#8
Inimesed reageerivad närvilistele olukordadele erinevalt. Kes nutab, kes läheb näost punaseks, kes hakkab kogelema ja kes hakkab naerma.

Psühholoog saaks sulle anda nõu selles osas, et kuidas ennast uue reaktsiooniga harjutada ja kuidas pingelistes olukordades toime tulla.

Re: Vihkan

#12
Selline ebakindlus on ennasthävitav, kuid sellega tööd tehes ja vaeva nähes, on võimalik asju paremuse suunas juhtida. Miski ei toimu päevapealt, aga pead endale seadma eesmärgid, milleni tahad jõuda. Tean omast kogemusest seda närvipinget, keha värisemist, kogelemist ja ärevustunnet sotsiaalsetes olukordades. Professionaalid (nt psühholoogid) oskavad anda soovitusi, mida võiksid endaga ette võtta ning enda kogemusest võin öelda, et ebakindlusest aitab võitu saada ka hobide leidmine ja nendega tegelemine. Samuti on mind palju tugevamaks teinud väljakutsete vastuvõtmine ja enda mugavustsoonist väljumine. Väga paljud inimesed on kimpus ebakindlusega ja kahjuks kehalisi reaktsioone ei ole kõigil võimalik maha suruda. Eespool mainitud palderjan ja veiste-südamerohi on tõesti vahel suureks abiks ärevates olukodades, kuid kindlasti ei tasuks neid regulaarselt tarvitada, kuna siis neist enam tolku ei ole.

Re: Vihkan

#14
Külaline kirjutas:Aitäh, et olete leidnud aega vastata. Katsun selle loovtöö ära kaitsta, kui läbi kukun poon end üles.
Ära. Ma andsin enda loovtööd kolm korda. Esimesed kaks kqitset lihtsalt põrmustati mind xd. Ei tea, kuidas nüüd kuskil koolis on, aga mina sain registreerida uuele kaitsmisele.

Eksamitega oli veel hullem. Nendest pääsesin napilt läbi. Üldse, põhikooli pärast pole mõtet närve kulutada, sest selle saab nii või naa läbi. Pealegi, pigem loeb tänapäeva elus varasem töökogemus(ka juhutööd ehk siis nö mustalt).
Getter Jaani- Lootuste Tänaval, uuri seda laulu ka.
1 sõna võib muuta kogu teksti tähenduse.
Vasta

Mine “Suhtlemisprobleemid eakaaslastega”